۰

تفاهم‌نامه همکاری مشترک مبین‌نت و مگفا امضا شد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۴
تفاهم‌نامه همکاری مشترک مبین‌نت و مگفا امضا شد
تفاهم‌نامه همکاری مشترک مبین‌نت و مگفا امضا شد
 
آی‌تی‌من- به گزارش روابط‌عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت، در طی مراسمی به تاریخ ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در محل شرکت مبین‌نت با حضور علی‌اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری و مجری سند تحول دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، علیرضا صیدی مدیرعامل مبین‌نت و حسین مهویدی مدیرعامل مگفا، تفاهم‌نامه همکاری مشترک این دو شرکت امضا شد و در ادامه از واحدهای مرکزداده، عملیات، پشتیبانی، تحقیق و توسعه و بخش تولید شرکت مبین‌نت بازدید به عمل آمد.



صیدی، مدیرعامل مبین‌نت در ابتدای این مراسم گفت: با توجه به سابقه مبین‌نت در زمینه هوشمندسازی کسب‌کارها، ما تحول دیجیتال صنایع و زیرساخت آن‌ها را هدف‌گذاری کرده و به یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه‌دهنده راهکارهای سازمانی در سطح کشور تبدیل شده‌ایم. در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار نود سازمانی داریم که عمده این ‌کسب‌وکار‌ها بانک‌ها هستند و با توجه به حساسیت بالای این حوزه، راضی نگه داشتن آن‌ها نیز ساده نیست. ما در این امر موفق بودیم و این تجربه را به صنایع دیگر نیز منتقل می‌کنیم.

در ادامه انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات ابراز داشت: اکثر صنایع کشور فرسوده بوده و باید زیرساخت‌های هوشمندسازی در صنایع مورد توجه قرار گیرد. مدیران این مجموعه‌ها با نگاه‌ سنتی مدیریت کرده و باید این نگاه در بدنه صنایع تغییر کند. هوشمندسازی در صنایع منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌ها، سودآوری و رقابت‌پذیری شده و با هماهنگی نهادهای مختلف از جمله وزارت ارتباطات و وزارت صمت این امر امکان‌پذیر است.



انصاری درباره اهداف دولت در سند هفتم توسعه درباره تحول دیجیتال و هوشمندسازی گفت: به هوشمندسازی و تحول دیجیتال در برنامه هفتم توجه شده و احکام خوبی در این برنامه ایجاد شده است که امیدواریم در هوشمندسازی اتفاق خوبی در کشور رقم بخورد. در برنامه هفتم به بحث هوشمندسازی در صنایع پرداخته شده و این سند ملی می‌تواند راهگشا باشد.

علی‌اصغر انصاری، مجری سند تحول دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره امضای تفاهم‌نامه مبین‌نت و مگفا ابراز امیدواری کرد و در ادامه گفت: این تفاهم‌نامه یک راهبرد تاثیرگذار در اجرای طرح هوشمندسازی می‌باشد و با این دست کارها شاهد رشد اقتصادی در سطح کلان کشور خواهیم بود. دو مجموعه مبین‌نت و مگفا اقدامات خوب و موثری را برای ورود صنایع به بخش هوشمندسازی انجام داده‌اند که امیدواریم تاثیرهای آن را در آینده صنایع شاهد باشیم.
 
در پایان این مراسم علیرضا صیدی، مدیرعامل مبین‌نت گفت: شرکت ارتباطات مبین‌نت در مسیر تحول دیجیتال این توانایی را دارد که پاسخگوی نیاز جامع صنایع باشد و در راستای این رویکرد مهم خود با انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با بازیگران اصلی صنعت جهت تجمیع و تکمیل توانمندی‌ها و ایجاد اکوسیستمی با هدف هم‌افزایی و خلق ارزش با محوریت فناوری‌های تحول‌آفرین حرکت خواهد کرد.



 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۲۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين