کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قهرمان دنیای تلکام مشتری‌ است، نه اپراتور

4 مهر 1404 ساعت 0:48

امروز پنج‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۴، همزمان با افتتاحیه نمایشگاه #الکامپ۲۸، معاون کیفیت جامع #ایرانسل در نشست تخصصی «بازتعریف صنعت تلکام در عصر هوش مصنوعی» حضور یافت.


آی‌تی‌من- توتونچی، در این نشست تخصصی، مزایای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در بهبود شاخص‌های کیفی اپراتورها و کیفیت تجربه مشتری را بررسی کرد و گفت: قهرمان دنیای تلکام «مشتری‌» است، نه «اپراتور» و کیفیت در ارائه خدمات و سرویس‌ها، حرف اول را می‌زند. 

 وی در ادامه به قابلیت‌های هوش‌مصنوعی در حوزه تلکام اشاره کرد و افزود: اپراتورها باید به تسهیل‌گر زندگی دیجیتال مشتریان تبدیل شوند. آینده اپراتورها به کیفیت تجربه مشتری وابسته است و دیگر نمی‌توانند دقیقه‌فروشی کنند.

 ایرانسل تا ۶ مهرماه، همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۷، در سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی، پذیرای بازدیدکنندگان است.

https://irancell.ir/b/322664/elecomp28-talks1


کد مطلب: 285365

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/285365/قهرمان-دنیای-تلکام-مشتری-نه-اپراتور

ITMen
  https://www.itmen.ir