قهرمان دنیای تلکام مشتری است، نه اپراتور
تاریخ انتشار
جمعه ۴ مهر ۱۴۰۴ ساعت ۰۰:۴۸
آیتیمن- توتونچی، در این نشست تخصصی، مزایای بهرهمندی از هوش مصنوعی در بهبود شاخصهای کیفی اپراتورها و کیفیت تجربه مشتری را بررسی کرد و گفت: قهرمان دنیای تلکام «مشتری» است، نه «اپراتور» و کیفیت در ارائه خدمات و سرویسها، حرف اول را میزند.
وی در ادامه به قابلیتهای هوشمصنوعی در حوزه تلکام اشاره کرد و افزود: اپراتورها باید به تسهیلگر زندگی دیجیتال مشتریان تبدیل شوند. آینده اپراتورها به کیفیت تجربه مشتری وابسته است و دیگر نمیتوانند دقیقهفروشی کنند.
ایرانسل تا ۶ مهرماه، همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۷، در سالن ۳۸ نمایشگاه بینالمللی، پذیرای بازدیدکنندگان است.
https://irancell.ir/b/322664/elecomp28-talks1
وی در ادامه به قابلیتهای هوشمصنوعی در حوزه تلکام اشاره کرد و افزود: اپراتورها باید به تسهیلگر زندگی دیجیتال مشتریان تبدیل شوند. آینده اپراتورها به کیفیت تجربه مشتری وابسته است و دیگر نمیتوانند دقیقهفروشی کنند.
ایرانسل تا ۶ مهرماه، همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۷، در سالن ۳۸ نمایشگاه بینالمللی، پذیرای بازدیدکنندگان است.
https://irancell.ir/b/322664/elecomp28-talks1