۰

قهرمان دنیای تلکام مشتری‌ است، نه اپراتور

تاریخ انتشار
جمعه ۴ مهر ۱۴۰۴ ساعت ۰۰:۴۸
قهرمان دنیای تلکام مشتری‌ است، نه اپراتور
قهرمان دنیای تلکام مشتری‌ است، نه اپراتور
آی‌تی‌من- توتونچی، در این نشست تخصصی، مزایای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در بهبود شاخص‌های کیفی اپراتورها و کیفیت تجربه مشتری را بررسی کرد و گفت: قهرمان دنیای تلکام «مشتری‌» است، نه «اپراتور» و کیفیت در ارائه خدمات و سرویس‌ها، حرف اول را می‌زند. 

 وی در ادامه به قابلیت‌های هوش‌مصنوعی در حوزه تلکام اشاره کرد و افزود: اپراتورها باید به تسهیل‌گر زندگی دیجیتال مشتریان تبدیل شوند. آینده اپراتورها به کیفیت تجربه مشتری وابسته است و دیگر نمی‌توانند دقیقه‌فروشی کنند.

 ایرانسل تا ۶ مهرماه، همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۷، در سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی، پذیرای بازدیدکنندگان است.

https://irancell.ir/b/322664/elecomp28-talks1
کد مطلب : ۲۸۵۳۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما