۰

امید بازار کامپیوتر به قطعات و تجهیزات جانبی

تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۵
امید بازار کامپیوتر به قطعات و تجهیزات جانبی
آیتیمن- به گفته فعالان بازار کامپیوتر، تعطیلات پایان هفته موجب شد که اندک امید کسبه بازار کامپیوتر به رونق بازار هم ناامید شود. 
به گفته آنها، اگر چه در چنین شرایط کمتر افرادی برای خرید به بازار مراجعه می کنند، اما از زمانی که خبر خروج برندهای مطرح از بازار ایران منتشر شد، نگرانی خریداران بابت نایاب شدن کالاهای کامپیوتری بیشتر شد و این امید به وجود آمد که برای خرید به بازار مراجعه کنند؛ اما تاکنون تغییری در وضعیت بازار ایجاد نشده است.
به گفته آنها، تعداد محدودی از کالاهای جدید به صورت مسافری وارد بازار شده اند و بخشی از کالاهای وارداتی که در انبارهای گمرک بودند با سختی فراوان وارد بازار شدند؛ اما همچنان بازار در رکود به سر می برد.
فعالان بازار با این حال پیش بینی می کنند که با ورود محموله های جدیدتر،افزایش موجودی در بازار و همچنین انتشار این خبر، میزان مراجعه و حتی تقاضا و خرید از بازار کامپیوتر، دست کم در مورد قطعات و تجهیزات جانبی افزایش یابد. 
آنها که گویا به رونق بازار قطعه و تجهیزات کامپیوتری امید بیشتری دارند تا بازار نوت بوک و تبلت می گویند: آنچه مسلم است خریداران به سراغ کالاهای گران قیمت نمی آیند و برای ارتقا یا تعمیر سیستم های کامپیوتری به خرید قطعه بسنده می کنند. به همین دلیل است که بیشتر واردات در مورد تجهیزات و قطعات کامپیوتری است.
 به گفته کارشناسان نیز، رونق بازار کالاهای گران قیمت مانند نوت بوک و تبلت، دوربین های عکاسی دیجیتال و برخی از گجت ها با قیمت بالاتر از یک میلیون تومان به این زودی ها، اتفاقی نیست که پیش بینی شود؛ اما می توان تا حدودی به بازار قطعه و تجهیزات جانبی امیدوار بود.
 
کد مطلب : ۲۷۰۰۲۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما