۱
۰

همراه با تکنولوژی بایواستار در گستره دنیای دیجیتال

تاریخ انتشار
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲
همراه با تکنولوژی بایواستار در گستره دنیای دیجیتال

آی‌تی‌من- در همان سال‌های اولیه بایواستار توانست به سرعت به رشد ادامه دهد و در سال 1998 درآمد خود را به 130 میلیون دلار برساند.
 
بایواستار در سال 2008 توانست برترین برند تایوان را از آن خود کند و در حال حاضر نیز یکی از 20 شرکت برتر تایوان است که در صنعت آی‌تی توانسته شهرت و اعتبار خود را با محصولات با کیفیت حفظ کند.

بایواستار از سالیان دور یکی از برندهای شناخته شده در بازار آی‌تی ایران بوده و توانسته با محصولات متنوع، باکیفیت و همچنین قیمت مناسب، این برند را از دیگر رقبا متمایز کند.
 
در حال حاضربایواستار در بازار ایران محصولات خود را از جمله مادربرد، کارت گرافیک، کامپیوترهای آماده و‌هارد‌های اس اس دی به فروش می‌رساند و خدمات بسیار مطلوبی نیز از طرف نماینده انحصاری این شرکت در ایران با نام شرکت سایبر ارائه می‌شود.

 
بخشی از محصولات بایوستار که در ایران بفروش می‌رسد را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.
 

در بخش مادربورد مخصوصا محصولات مبتنی بر AMD محصولات فوق‌العاده‌ای را می‌توان مشاهده کرد که از لحاظ قدرت و کیفیت بسیار عالی هستند و در حال حاضر تنها شرکتی است که مادربورد با چیپ‌ست X570 را در بازار ایران ارائه داده که علاوه بر کیفیت این محصول قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.
این شرکت دو مادربورد بسیارمحبوب در بین فروشندگان کامپیوتر و اسمبل کاران قطعات کامپیوتر با نام‌های  H110MHC و H310MHG دارد که با عملکرد فوق العاده توانسته سهم بسیار خوبی از بازار آی‌تی دریافت کند.

از دیگرمادربوردهای پرفروش این کمپانی در ایران می‌‌توان به X470GT ،B360GT5 ، B365GTA  وZ270GT8  اشاره کرد.
 
برای مشاهده قیمت مادربوردهای بایواستار اینجا کلیک کنید.


 
در بخش کارت‌های گرافیک کمتر فروشگاه کامپیوتری را می‌توان در ایران یافت که محصولات بایوستار را در خود نداشته باشد. بایواستار در این بخش بسیار قدرتمند عمل کرده و توانسته است سهم بسیاری از فروش کارت گرافیک را در ایران از آن خود کند و در بخش انواع رنج گرافیک از 1 گیگابایت تا 8 گیگابایت با قیمت‌های بسیار مناسب دیده می‌شود.
 
از کارت گرافیک‌های بسیار پرفروش این برند نیز می‌توان به G210، GT610، GT710، 730GT، 740GT، GT750، RX550 ، RX560 ، RX570 و RX580 اشاره کرد.
 
برای مشاهده قیمت گرافیک‌های بایواستار اینجا کلیک کنید.


 
در بخش تقریبا جدید تولیدات ‌هاردهای اس اس دی نیز در یک سال اخیر در بازار ایران بایواستار توانسته عرضه رقابت را برای رقبا تنگ‌تر و تنگ‌تر نماید و با محصولات با کیفیت وهمچنین سرعت نوشتن و خواندن واقعی، بازار بزرگی برای خود ایجاد کند. کیفیت بالای این محصولات و قیمت پایین و گارانتی سه ساله شرکت سایبر توانسته این محصول را به یکی از محبوترین‌هارد‌های اس اس دی بازار تبدیل نماید.
 
از اس اس دی‌های پر فروش بایوستار در بازار می‌توان به سری S100، S120،M500  و M700 اشاره کرد که سری‌های S100 وS120  با پورت SATA و سری‌های M500 و M700  با پورت M.2 عرضه شده است.
 
برای مشاهده قیمت ssd‌های بایو استار اینجا کلیک کنید.
 


فروشگاه اینترنتی آترامارت یکی از نمایندگان فروش اینترنتی محصولات بایواستار در اقدامی ‌برای رفاه حال علاقه‌مندان برند بایواستار کلیه محصولات این برند را با شرایط ویژه اقساطی تا 24 ماه به فروش می‌رساند.
 
برای مشاهده شرایط خرید اقساطی اینجا کلیک کنید.


 
کد مطلب : ۲۷۳۳۱۳
نظرات شما
zahra
Netherlands
در خرید اقساطی, خریدار موظف است بخش کمی از هزینه ی کل را پرداخت نماید و مابقی هزینه را طی اقساط مختلف https://qestabad.com/ با فواصل زمانی مشخص پرداخت نماید.
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما