۰

کارگزاری حافظ سراغ بازار آی‌تی می‌آید

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۹
کارگزاری حافظ سراغ بازار آی‌تی می‌آید
کارگزاری حافظ سراغ بازار آی‌تی می‌آید

آی‌تی‌من- صانعی موسوی، رئیس هیات مدیره کارگزاری حافظ در ابتدای این مراسم درباره تاریخچه این شرکت گفت: کارگزاری حافظ در سال 1383 و با همکاری صندوق فلزات و فولاد شروع به فعالیت کرد و در سه بخش تغییرات سهامداری داشت. از سال ۸۳ تا ۸۹ آقای رهبر، عمده سهامدار بودند و بعد از آن، سهام عمده به گروه سرمایه‌گذاری سابین رسید.

وی افزود: در سال ۹۴ مجددا تغییر گروه سرمایه‌گذاری داشتیم و بانک ایران زمین ۵۲ درصد سهام را به دست گرفت. ۱۷ درصد در دست صندوق فولاد و ۱۰ درصد هم برای آقای رهبر باقی ماند.

صانعی موسوی درباره آینده کارگزاری حافظ عنوان کرد: می‌خواهیم فصل جدیدی را آغاز کنیم. توجه به بازار آی‌تی حائز اهمیت خواهد بود. توانستیم از سازمان بورس مجوز oms بگیریم. کمتر کارگزاری‌هایی را می‌توان یافت که به oms مجهز باشند. در حالی که این سیستم به مشتریان کمک زیادی می‌کند.

رئیس هیات مدیره کارگزاری حافظ گفت: «میدواریم با توجه بیشتر به مشتری‌ها و پوشش نیازهای‌شان به بهانه ری‌برندینگ کارگزاری حافظ، بیشتر در خدمت مشتریان
 باشیم.

در ادامه این نشست، محمد صادق طاهری، مدیرعامل کارگزاری حافظ در خصوص تغییر هویت بصری این کارگزاری گفت: ما به دنبال تعامل بیشتر با مشتریان هستیم و در فصل جدید مدیریت رویکرد توسعه خدمت را دنبال می‌کنیم تا خدماتی متمایز از دیگر کارگزاری‌ها ارائه دهیم. از پروژه های انجام شده‌مان در دوره کرونا می‌توان به احراز هویت صددرصد غیرحضوری اشاره کرد.

وی افزود: پروژه OMS یا Order Management System که مختص مشتریان کارگزاری حافظ خواهد بود و همچنین میان مشتریان حقیقی و حقوقی هم تمایز قائل می‌شویم. لاین‌های اعتباری تعبیه کرده‌ایم و کارگزاری حافظ به مشتریانش، پکیج‌های حقوقی ارائه می‌دهد، همچنین تحلیل مشاوره و سبدگردانی هم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
مدیر عامل کارگزاری حافظ با بیان اینکه مدیریت ارتباط با مشتریان یا مرکز تماس برای تعامل به مشتریان و ایجاد باشگاه مشتریان از دیگر اهداف کارگزاری حافظ است، گفت: توسعه شعب در سراسر کشور با هدف سهولت دسترسی به خدمات کارگزاری حافظ در دست اجرا است و در حال حاضر ۲۱ شعبه داریم و امیدواریم این تعداد شعب بیشتر هم بشود.

در ادامه این مراسم، پورعسگری معاون توسعه کارگزاری حافظ در مورد تعداد مشتریان حقیقی و حقوقی این کارگزاری توضیح داد: حافظ سال‌ها پیش کارگزاری حقوقی محور بود الان به سراغ مشتریان خرد رفته‌ایم و قصد جذب آنان را داریم. در حال حاضر حدود ۱۰۰ هزار مشتری و 8-7 هزار کد حقوقی داریم که حدود ۵۰ درصد از آنها فعال هستند. از این تعداد ۵۰۰۰ مشتری احراز هویتشان را به صورت آنلاین انجام داده‌اند.

درباره لوگوی جدید کارگزاری حافظ
پورعسگری گفت: لوگوی جدید کارگزاری حافظ، یک سخن کوتاه برای مخاطب دارد: من را به ذهن بسپار! کارگزاری حافظ این مسیر سخت را با وام گرفتن از حضرت حافظ پشت سر گذاشته و باور دارد که حافظ را فقط با حافظ می‌توان نشان داد و لاغیر. البته خلاقیت تیم طراحی این برند بازار سرمایه نیز کمک فراوانی کرد.

 وی افزود: هویت بصری جدید حافظ، حس مثبت رشد و صعود و در عین حال اعتماد را منتقل می کند که در موشن گرافی خلق لوگو، این خلاقیت نشان داده شده است.

به گفته وی، این برند قرار است فراتر از دغدغه های مالی و سرمایه گذاری، جایگاه خود را در ذهن مردم ایران ماندگار کند. قرار است برند کارگزاری حافظ عضوی از هر خانواده ایرانی باشد. برند حافظ فقط فروشنده خدمات کارگزاری نیست. برند جدید کارگزاری حافظ، حس خوب را تقدیم ذهن و روح مشتریان خواهد کرد.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۴۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين