۰

مزایای مدرک فنی حرفه‌ای بین المللی و دانشگاهی و نحوه دریافت آن در مجتمع پل گیلان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۵
مزایای مدرک فنی حرفه‌ای بین المللی و دانشگاهی و نحوه دریافت آن در مجتمع پل گیلان
مزایای مدرک فنی حرفه‌ای بین المللی و دانشگاهی و نحوه دریافت آن در مجتمع پل گیلان
 
برای دریافت مدرک معتبر باید به آموزشگاه‌هایی مراجعه کنید که امکان صدور این مدارک را داشته باشند. مجتمع آموزشی پل از جمله موسسه‌هایی است که علاوه بر ارائه آموزش‌های صفر تا ۱۰۰، مدارک معتبر نیز صادر می‌کند.
 

معرفی مجتمع آموزشی پل

 
مجتمع آموزشی پل دوره‌های حضوری و آنلاین در رشته‌های مختلف را برگزار می‌کند. محل برگزاری دوره‌های حضوری این آموزشگاه استان گیلان و شهر رشت است. در کارگاه‌های مجتمع پل امکانات لازم برای کسب مهارت‌ها و تمرین و تکرار آموزش‌ها به صورت عملی وجود دارد. همچنین کلیه دوره‌ها توسط برترین اساتید برگزار می‌شود و کارآموزان پس از پایان دوره‌ها، مهارت تخصصی کسب کرده و آماده ورود به بازار کار هستند.

کلیه افراد بالای ۱۲ سال امکان ثبت نام در دوره‌ها را دارند و با توجه به صفر تا ۱۰۰ بودن آموزش‌ها، هیچ پیش‌زمینه خاصی لازم نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌ها و ویژگی‌های مجتمع آموزشی پل به وبسایت این آموزشگاه به آدرس https://poulgilan.com مراجعه کنید.
 

ارائه مدرک فنی حرفه‌ای در مجتمع پل

 
مجتمع پل در پایان کلیه دوره‌های آموزشی خود، مدرک معتبر فنی حرفه‌ای ارائه می‌کند. این آموزشگاه دارای مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه‌ای کشور است و مدارک صادر شده در مجتمع پل قابل ترجمه خواهد بود. شرط دریافت این مدرک فنی حرفه‌ای، شرکت در دوره‌های مجتمع پل و قبولی در آزمون نهایی پس از سپری شدن دوره است. در واقع شما باید در آزمون نهایی نمره قبولی را دریافت کنید.
 

ارائه مدرک دانشگاهی در مجتمع پل

 
مجتمع پل تنها آموزشگاه فنی حرفه‌ای در ایران است که از دانشگاه علمی کاربردی مجوز رسمی داشته و مدرک دانشگاهی پودمانی صادر می‌کند. این مدرک کاملا مورد تایید وزارت علوم بوده و پس از سپری شدن دوره و قبولی در آزمون نهایی ارائه می‌شود. اعتبار مدرک دانشگاهی مجتمع پل کامل بوده و می‌توان آن را ترجمه کرد و برای مهاجرت مورد استفاده قرار داد.
 

مزایای دریافت مدرک فنی حرفه‌ای و دانشگاهی از مجتمع پل

 
مزایای دریافت مدرک فنی حرفه‌ای و دانشگاهی از مجتمع پل

جالب است بدانید که مجتمع پل تنها آموزشگاهی است که برای دوره‌های آنلاین و پکیج‌های آموزشی خود نیز امکان صدور مدرک معتبر دارد. اکنون این سوال پیش می‌آید که دریافت این مدارک فنی حرفه‌ای و دانشگاهی چه مزیت‌هایی دارد؟ ابتدا باید بدانید که ارائه این مدارک نشان می‌دهد که شما یک فرد آموزش دیده هستید و مهارت‌های فنی حرفه‌ای را به صورت تخصصی آموزش دیده‌اید.

تفاوتی ندارد که قصد شما از شرکت در دوره‌های فنی حرفه‌ای، ورود به بازار کار ایران است یا در فکر مهاجرت کاری از طریق مهارت‌های فنی هستید؛ در هرحال ارائه مدرک معتبر، مسیر شما را برای ورود به بازار کار هموار می‌کند. در ضمن جالب است بدانید که در کشورهای خارجی، مشاغلی همچون تعمیر موبایل و لپ‌تاپ، درآمد بالایی دارند؛ پس دریافت مدارک معتبر و قابل ترجمه از مجتمع پل، گامی موثر برای مهاجرت از ایران است.
 

پشتیبانی از کارآموزان در مجتمع پل پس از پایان دوره‌ها

 
با وجود دریافت مدرک معتبر و مهارت‌های لازم، ممکن است برخی کارآموزان درباره شرایط خود پس از پایان دوره‌ها نگرانی‌هایی داشته باشند. مجتمع پل در پایان دوره‌های آموزشی، در کنار کارآموزان می‌ماند و با معرفی آن‌ها، زمینه ورود به بازار کار را فراهم می‌کند. همچنین برترین کارآموزان هر دوره، امکان همکاری با خود آموزشگاه را خواهند داشت.

از سوی دیگر پس از ورود به بازار کار می‌توانید ارتباط خود را با اساتید و کارشناسان موسسه حفظ کرده و پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنید. در ضمن ویدئوهای آموزشی جدید در پنل اختصاصی شما در دسترس هستند تا هم‌زمان با پیشرفت تکنولوژی، آموزش‌های جدید را نیز دریافت کنید.
 

معرفی دوره های مجتمع آموزشی پل

 
در مجتمع پل دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار می‌شود که با حوزه تکنولوژی در ارتباط هستند. برای آشنایی با دوره‌های  مجتمع پل، ادامه این بخش را دنبال کنید.
 

دوره تعمیرات موبایل

 
در دوره تعمیرات موبایل، به صورت عملی تعمیر انواع تلفن‌های هوشمند اندروید و IOS در سطح نرم‌افزار و سخت‌افزار را دریافت خواهید کرد. شما با شرکت در این دوره تخصصی آموزش تعمیرات آیفون و آیپد قادر خواهید بود علاوه بر گوشی های آیفون؛ آیپد، اپل واچ و ایرپاد را نیز تعمیر کنید و درآمد بسیار بالایی از تعمیرات محصولات اپل کسب کنید. به دلیل تخصصی بودن تعمیرات محصولات اپل بازار کار این حوزه با کمبود نیروی متخصص مواجه می‌باشد.
 

دوره تعمیرات لپ‌تاپ، ماینر و کنسول‌های بازی

 
مزایای دریافت مدرک فنی حرفه‌ای و دانشگاهی از مجتمع پل

امروزه سیستم‌های کامپیوتری در سطح وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرند و تعمیرات این سیستم‌ها بازار کار خوبی دارد. البته قیمت بالای انواع لپ‌تاپ و کامپیوتر موجب می‌شود تا اغلب افراد به‌جای تعویض، در فکر تعمیر و ارتقا سیستم‌های خود باشند. در طی این دوره با تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار لپ‌تاپ و سیستم‌های کامپیوتری آشنا می‌شود.

همچنین مهارت تعمیر ماینر و انواع کنسول‌های بازی، بخش‌های دیگر این دوره را تشکیل می‌دهند که یادگیری آن‌ها سطح مهارت‌های شما را افزایش داده و این فرصت را فراهم می‌کند تا با دانش بیشتری وارد بازار کار شوید.
 

دوره نصب دوربین‌های مداربسته و هوشمندسازی ساختمان

 
امروزه دوربین‌های مداربسته در همه‌جا وجود دارند و به همین دلیل رشته نصب دوربین‌های مداربسته از جمله مشاغل پردرآمد محسوب می‌شود. در مجتمع پل با نصب و راه‌اندازی و اعمال تغییرات در سیستم دوربین‌های مداربسته آشنا می‌شوید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که در کنار نصب دوربین‌های مداربسته، آموزش‌های مرتبط با هوشمندسازی ساختمان را نیز شرکت کنید تا با افزایش مهارت‌های خود، زمینه دستیابی به مشاغل دیگر را نیز داشته باشید.
 

ورود به بازار کار با شرکت در دوره‌های مجتمع پل

 
مجتمع پل با بیش از ۲۰ سال تجربه موفق، بهترین نیروهای متخصص را تربیت می‌کند. دوره‌های مجتمع آموزشی پل با ارائه مدرک معتبر فنی حرفه‌ای و دانشگاهی، ارائه آموزش‌ها تخصصی به صورت صفر تا ۱۰۰ و پشتیبانی از کارآموزان در پایان دوره، بهترین راه برای ورود به بازار کار رشته‌های فنی است.


 
کد مطلب : ۲۸۲۶۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما