۰
از سوی صندوق نوآوری تدوین می‌شود

بسته‌های مالی و بیمه‌ای برای توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵
بسته‌های مالی و بیمه‌ای برای توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان

آی‌تی‌من- علی وحدت با تاکید بر اینکه بحث بازار محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان بحث مهمی برای صندوق به شمار می‌آید، گفت: امروز بیش از چهار هزار شرکت بنیان در کشور مشغول به فعالیت هستند که بعضی از آنها بزرگ و بسیار موفق هستند و تعداد این نوع شرکت‌ها هم کم نیستند.

وی افزود: به همین خاطر صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان نهاد مالی تخصصی و کمک کننده به شرکت‌های دانش بنیان، برنامه ویژه‌ای را برای بازار محصولات این شرکت‌ها در دستور کار دارد. در همین راستا درصدد هستیم بسته‌های مالی ویژه‌ای را تدوین و به بازارسازی این شرکت‌ها کمک کنیم.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به تدوین بسته پوشش بیمه‌ای و پوشش ریسک محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در این صندوق در راستای کمک به بازار این شرکت‌ها گفت: ما این بسته‌ها را تدوین کرده‌ایم تا شرکت‌های دولتی و نیز صنایع و شرکت‌های بزرگ با اطمینان خاطر از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند. این بسته‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌کند تا اعتماد شرکت‌های بزرگ را جلب و نیازهای آنها را رفع کنند.

وحدت همچنین با اشاره به صدور انواع ضمانت‌نامه در صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت‌های دانش بنیان، گفت: اگر شرکت‌های دانش‌بنیان از ضمانت‌نامه‌های صادر شده توسط صندوق و یا خدمات لیزینگ استفاده و آن را به عنوان بسته‌های مالی همراه خود عرضه کنند، بخش مهمی از مسائل آنها حل می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز شرکت‌ها و صنایع بزرگ در کشور به دنبال شرکت‌های دانش‌بنیان خوب و قوی هستند تا نیازهای خود را از طریق محصولات آنها مرتفع کنند که ما در صندوق در این زمینه فعال هستیم تا نیاز این شرکت‌های بزرگ تأمین شود.
 
کد مطلب : ۲۷۲۲۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما