۰

احتمال عرضه گلکسی فولد تا ماه آینده

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۱
گلکسی فولد سامسونگ
گلکسی فولد سامسونگ

آی‌تی‌من- گلکسی فولد که یک گوشی هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر است، یک محصول بسیار گران قیمت و لوکس ارایه شده از سوی شرکت کره‌ای سامسونگ به شمار می‌رود چرا که به هنگام رونمایی از آن، با قیمت ۱۹۸۰ دلار قیمت گذاری شد و در اختیار و معرض دید شرکت کنندگان و علاقهمندان قرار گرفت. این گوشی با بهره‌مندی از صفحه نمایش انعطاف پذیر این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا در صورت لزوم، از قابلیت بزرگ شدن نمایشگر و تبدیل به تبلت آن نیز استفاده کنند.

چند ماه پیش بود که بعد از عرضه آزمایشی این محصول، مشخص شد که صفحه نمایش گلکسی فولد به هنگام خم شدن با مشکل مواجه می‌شود که ممکن است این مساله در درازمدت و در حین استفاده کاربران به مشکلات جدی‌تری تبدیل شود. به همین سبب، سامسونگ، شرکت توسعه دهنده آن با انتشار بیانیه‌ای به جمع‌آوری تمامی‌نمونه‌های عرضه شده اقدام و سپس اعلام کرد که بعد از بررسی‌های دقیق و برطرف کردن مشکل مربوطه، دوباره آن را به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد تا کاربران بتوانند از قابلیت‌های جدید و منحصر به‌فرد آن بهره‌مند شوند.

حالا در تازه ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در سایت india today، به نظر می‌رسد که انتظار علاقمندان و کاربران این گوشی هوشمند تاشو تا ماه آینده ، اوت ۲۰۱۹ میلادی، به پایان خواهد رسید و گلکسی فولد پس از چندماه وقفه راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

به گفته کارشناسان و منابع داخلی سامسونگ، این شرکت طراحی لولا و نمایشگر تاشوی گلکسی فولد را بهبود بخشیده و تمامی‌بررسی و آزمایش‌های مربوط به آن را به درستی انجام داده است تا این محصول را آماده رونمایی و عرضه به بازار کند.

بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که گلکسی فولد پس از رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ در تاریخ هفتم اوت سال جاری میلادی، در یک روز دیگر باری دیگر معرفی و عرضه خواهد شد .

این کارشناسان معتقدند که احتمال رونمایی این دو محصول در یک روز و در جریان برگزاری مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ بسیار ضعیف خواهد بود.

 
مرجع : india today
کد مطلب : ۲۷۲۴۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما