۰

افتتاح اولین فروشگاه دیجیتال قطعات خودرو در ایران

تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۴
افتتاح اولین فروشگاه دیجیتال قطعات خودرو در ایران
افتتاح اولین فروشگاه دیجیتال قطعات خودرو در ایران

آی‌تی‌من- در فروشگاه زنجیره‌ای بی‌نی‌سی روند خرید تا تحویل محصول، همگی با تکیه بر یک سیستم هوشمند انجام می‌شود و خریداران می‌توانند در کمترین زمان، کالاهای خود را در محل فروشگاه یا درب منزل تحویل بگیرند.

محمد ناصر معتمدی؛ معاون برند، بازاریابی و مشاوره هیات مدیره بی‌نی‌سی، در مراسم افتتاحیه فروشگاه اینترنتی بی‌نی‌سی با نگاهی به کاهش عمر برندهای بزرگ و کوچک صنعتی در دنیا، ضمن اشاره به وجود خلاء‌های مدیریتی در این شرکت‌ها، نبود ایده‌های نو و تاثیر‌ نپذیرفتن از تغییرات محیطی خارج از سازمان را دلیل نابودی و کاهش عمر شرکت‌های مختلف در سطح جهان نامید.

معتمدی با تاکید بر نپذیرفتن تکنولوژی‌های جدید و وفاداری به فناوری‌های گذشته در شرکت‌هایی که به پایان راه خود رسیدند، اشاره داشتند که حتی شرکت‌هایی با سابقه بیش از 100 سال نیز به دلیل عدم نوآوری با ورشکستگی مواجه شدند.

او تاکید کرد: باید از اتفاقات درس گرفت و کسب‌و‌کارها را با نوآوری و خلاقیت به سمت مدرن شدن هدایت کرد.
وی با اشاره به دوران پاندمی‌ و تاثیر فناوری و خرید و فروش آنلاین در نجات بشریت،  تاکید کرد:  دلخوشی به هرآنچیزی که تاکنون به دست آوردیم کافی نیست و حتی کسب‌و‌کارهای سنتی مانند فروشگاه توزیع قطعات می‌توانند با رعایت اصول و قواعد به نوآوری برسد.

در ادامه این رویداد عبدالحسین قرصی، مدیرعامل بی‌نی‌سی نیز در سخنانی کوتاه اعلام کرد: شرکت بی‌نی‌سی افتخار دارد که امروز برای اولین بار در کشور فروشگاه دیجیتال فروش قطعات خودرو را راه‌اندازی کند. این امر بدون همراهی و همفکری دوستان ما در صنعت تولید قطعات خودرو امکان‌پذیر نبود.

قرصی در خصوص کیفیت کالای موجود در فروشگاه بی‌نی‌سی نیز گفت: ضمانت‌های لازم برای کالاهای ایساکو و سایپا یدک توسط خود این شرکت‌ها ارائه می‌شود و بی نی سی نماینده رسمی‌این دو شرکت است. علاوه بر این کالاهایی که در بسته بندی بی نی سی نیز وجود دارند، از نظر کیفی تضمین می‌شوند که از اصالت و کیفیت بالا برخوردار باشند. همچنین کالاهای وارداتی نیز با شناسه‌های کیفی وزارت صمت عرضه می‌شوند.


 
کد مطلب : ۲۸۱۲۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين