۰

نفوذ هوش مصنوعی به حوزه وکالت

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۷
نفوذ هوش مصنوعی به حوزه وکالت
نفوذ هوش مصنوعی به حوزه وکالت

آی‌تی‌من- یک وکیل کانادایی به نام چارلز گلاکستین (شریک و مدیل شرکت حقوقی جراحات شخصی گلاکستین) این فناوری را به کار گرفته تا زندگی خود و کارمندان و مشتریانش را ساده‌تر کند.

او در این باره می‌گوید: من طرفدار هوش مصنوعی هستم و می‌خواهم برنامه‌های مختلفی را آزمایش و از آنها استفاده کنم. من سیستم‌های مختلفی را آزمایش کردم و به کار گرفتم که تصور می‌کنم برای کسب و کار ما کارآمد است. من در هر مرحله از پرونده به این سیستم فکر می‌کنم.

گلاکستین همچنین از یک ابزار مدیریت پروژه هوش مصنوعی برای کنترل کارکنان و یادآوری فعالیت‌های‌شان به آنها، استفاده می‌کند.

در کنار این موارد یک سیستم هوش مصنوعی برای بازیابی سوابق پزشکی و یک سیستم دیگر برای مدیریت پرونده نیز به کار می‌روند تا تحلیلی از گزارش‌ها در گذر زمان بسازند. در نهایت سیستم‌های صنعتی مبتنی بر هوش مصنوعی به ایجاد یک یادداشت حقوقی درباره موضوعات خاص کمک می‌کند و همچنین به تیم گلاکستین درباره اینکه پرونده قابل قبولی دارند یا خیر، مشاوره می‌دهد.

اما همه چیز به این سادگی نیست، هر محتوایی که با هوش مصنوعی تولید می‌شود باید دوباره کنترل شود. به گفته این وکیل کانادایی هوش مصنوعی تمام فعالیت را انجام می‌دهد و تا حدی تصور می‌شود این فرایند یک راه میانبر است. اما در حقیقت چون فرد باید همه چیز را کنترل کند، ممکن است مدت زمان فعالیت او طولانی‌تر شود.
 
 
مرجع : مهر
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۵۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين