۰

«حکیم‌ جوادی»؛ امید اول ریاست هیات مدیره نصر تهران

تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۸
«حکیم‌ جوادی»؛ امید اول ریاست هیات مدیره نصر تهران
«حکیم‌ جوادی»؛ امید اول ریاست هیات مدیره نصر تهران

آی‌تی‌من- در حالی که حدود دو ماه به زمان برگزاری انتخابات دور هفتم هیات مدیره نصر تهران باقی مانده، فعالیت‌های انتخاباتی کم کم شکل می‌گیرد.

در انتخابات دور ششم هیات مدیره این سازمان، دو گروه «هم‌آفرینی صنفی» و «نصر فراگیر» به رقابتی پر تنش با هم پرداختند که در نهایت، هم‌آفرینی صنفی توانست بخش عمده کرسی‌های این هیات مدیره را به خود اختصاص دهد.

پیش از این شنیده شده بود که این گروه صنفی که در طول سه سال گذشته شکل خود را حفظ کرده است؛ قصد دارد در انتخابات دور هفتم نیز حضور یابد و البته از گروه نصر فراگیر هم خبری نبود.

اما حالا شنیده‌ها حاکی است که یک ائتلاف دیگر شامل افرادی از تمامی گروه‌ها و تفکرهای صنفی، از جمله گروه هم‌آفرینی در حال شکل‌گیری است تا با رای بالا مدیریت سازمان نظام صنفی استان تهران و احتمالا نصر کشور را در دست بگیرد.

مهم‌تر اینکه یک چهره جدید قرار است وارد این رقابت صنفی شود و در هیات سرلیست فعالیت کند. 

شنیده شده که علی حکیم‌جوادی به عنوان چهره مورد وثوق بزرگانی از صنف به عنوان سر لیست معرفی خواهد شد و چهره‌هایی مانند حسین اسلامی، رییس کنونی نصر تهران هم در این لیست قرار خواهند گرفت.

حکیم جوادی مسوولیت‌های متعددی در حوزه فناوری اطلاعات داشته که از آن جمله می‌توان به ریاست سازمان فناوری اطلاعات، مدیریت عاملی شرکت بهسازان فردا و هلدینگ صاد را ذکر کرد.

البته به نظر می‌رسد فهرست مذکور هنوز نهایی نشده و برخی از چهره‌های فعال صنفی در حال چانه‌زنی و مذاکره برای تکمیل آن تا پیش از انتخابات هستند. 

گفتنی است که این خبر بر اساس شنیده‌های خبرنگار فناوران تهیه شده و این روزنامه به طور مستقل نمی‌تواندصحت شنیده‌ها را تایید کند.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۶۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما