۲

بررسی دوربین‌های دید در شب رنگی هایک ویژن

تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۵
دوربین‌های colorvu هایک ویژن
دوربین‌های colorvu هایک ویژن

استفاده از دوربین دید در شب رنگی هایک ویژن باعث می‌شود که دیگر نیازی به ذخیره‌سازی تصاویر در حالت سیاه‌و‌سفید نباشد و به‌جای آن، تصاویر رنگی با جزئیات دقیق، حتی در تاریکی مطلق ثبت شوند.

همان‌طورکه می‌دانید، تصاویر سیاه‌و‌سفید قادر به نشان دادن جزئیات دقیقی از محیط نیستند، بنابراین تشخیص و شناسایی اشیا و موارد مختلف در این تصاویر ممکن است دشوار باشد. با تکنولوژی colorvu هایک ویژن این امکان وجود دارد که تصاویر با جزئیات بیشتر و کیفیت بهتری در نور کم‌ و حتی در تاریکی مطلق ضبط شوند.
 

تکنولوژی colorvu هایک ویژن چیست؟


در امر نظارت و برقراری امنیت، دیدن جزئیات، به‌ویژه در شرایط کم نور بسیار حیاتی است. تکنولوژی ColorVu هایک‌ ویژن، ویدیوهای باکیفیت و رنگی را به‌صورت ۲۴ ساعته ضبط می‌کند و این امکان را برای صاحبان کسب‌وکارها و اعضای خانواده فراهم می‌کند تا در شب با همان وضوح روز، از افراد و اموال خود محافظت کنند. دوربین دید در شب رنگی هایک ویژن از این تکنولوژی برخوردار است. با خرید این دوربین می‌توانید تصاویر بسیار باکیفیت و رنگی را حتی در تاریکی شب، ضبط کنید.
 

دوربین دید در شب رنگی هایک ویژن چگونه کار می‌کند؟


هایک ویژن دوربین‌های دید در شب رنگی خود را با استفاده از دو فناوری سخت‌افزاری نوآورانه توسعه داده است:
1- لنزهای پیشرفته
دوربین هایک ویژن دید در شب رنگی با دیافراگم بزرگ و ثابت F1.0 طراحی شده‌ است که روشنایی تصویر را تضمین می‌کند. لنز به‌کار‌رفته در این دوربین‌ها مجهز به سوپر دیافراگم F1.0 است، درحالی‌که اکثر دوربین‌های معمولی از دیافراگم F2.0 استفاده می‌کنند. این لنز پیشرفته میزان نور ورودی را افزایش داده و منجر به تولید تصاویر روشن‌تر می‌شود.

تصویری با جزئیات بیشتر و رنگ‌های غنی‌تر

2- سنسورهایی با حساسیت بالا
حسگر بزرگ 1/1.2 اینچی به‌کار‌رفته در این دوربین‌ها، نور دریافتی را به‌طور موثرتر به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌کند و در‌نهایت، منجر به تصویری با جزئیات بیشتر و رنگ‌های غنی‌تر می‌گردد. علاوه‌بر این، سنسورهای استفاده شده در دوربین دید در شب رنگی هایک ویژن دارای فناوری کاهش دیجیتالی نویز (DNR) هستند که باعث بهبود کیفیت تصویر در نور کم می‌شود. مهم‌تر از آن دوربین‌های colorvu از نور گرم به‌جای نور فرابنفش (IR) استفاده می‌کنند که باعث می‌شود دوربین حتی در تاریکی مطلق و حداقل روشنایی، رنگ و جزئیات را تشخیص دهد.
 

دوربین ColorVu چه امکاناتی را فراهم می‌کند؟

 
• کل صحنه را با رنگ‌های زنده و واقعی ببینید: این دوربین‌های پیشرفته، تصاویری واضح با رنگ‌های واقعی و زنده به شما ارائه خواهند داد.

• ثبت جزئیات غنی‌تر و رنگارنگ‌تر: دوربین دید در شب رنگی هایک ویژن با فناوری ColorVu، جزئیات خیره‌کننده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. این دوربین‌ها با ثبت تصاویر کاملا رنگی، در قیاس با سایر دوربین‌های مداربسته جزئیات بیشتری ثبت می‌کنند.

• عملکرد عالی در محیط‌های کم نور: دوربین‌های مجهز به فناوری ColorVu، در کم‌ترین نور ممکن (نور یک شب مهتابی بدون ستاره) تصاویر رنگی و واضحی ارائه می‌دهند. این قابلیت فوق‌العاده، دوربین‌‌های colorvu را به انتخابی ایده‌آل برای مکان‌هایی که به ثبت جزئیات در شب و نظارت شبانه‌روزی اهمیت می‌دهند، تبدیل کرده است.
 

قیمت دوربین دید در شب رنگی هایک ویژن


قیمت دوربین مدار بسته دید در شب هایک ویژن به عوامل مختلفی مانند نوع دوربین، رزولوشن تصویر، برد دید در شب، قابلیت‌های اضافی مانند تشخیص چهره و پلاک و... بستگی دارد. به‌طورکلی، قیمت این دوربین‌ها از حدود ۲میلیون تومان تا حدود ۱۶میلیون تومان متغیر است.

در اینجا قیمت چند نمونه از دوربین‌های مدار بسته دید در شب رنگی هایک ویژن آورده شده است:
• قیمت دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CD1047G0-L: حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
• قیمت دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CD2T47G2-L: حدود ۶ میلیون ۸۰۰ هزار تومان
• قیمت دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CD2T27G1-L: حدود ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان
• قیمت دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CE10HFT-F: حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

دوربین دید در شب رنگی هایک ویژن

با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز هایک ویژن و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند فرافن مارکت می‌توانید مشخصات و قیمت دقیق دوربین‌ دید در شب رنگی هایک ویژن را مشاهده کنید. علاوه‌بر قیمت، باید به موارد زیر نیز توجه کنید:

• گارانتی: دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن دارای گارانتی معتبر هستند.
• خدمات پس از فروش: خدمات پس از فروش مناسب، خیال شما را از بابت تعمیر و نگه‌داری دوربین راحت می‌کند.
 

سخن پایانی


دوربین‌های دید در شب رنگی هایک ‌ویژن با تکنولوژی ColorVu قابلیت ضبط تصاویر با رنگ‌های زنده حتی در شب را فراهم می‌کنند. این دوربین‌ها از لنزهای پیشرفته و سنسورهایی با حساسیت بالا بهره می‌برند که باعث بهبود کیفیت تصاویر در تاریکی مطلق می‌شود. قیمت این دوربین‌ها متغیر است و برای اطلاعات بیشتر باید با نمایندگی‌های معتبر تماس بگیرید.


 
کد مطلب : ۲۸۳۰۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما