۰

سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا از هوش مصنوعی علیه فرار مالیاتی استفاده می‌کند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۳
سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا از هوش مصنوعی علیه فرار مالیاتی استفاده می‌کند
سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا از هوش مصنوعی علیه فرار مالیاتی استفاده می‌کند

آی‌تی‌من- استفاده از هوش مصنوعی برای مالیات‌ستانیاز ثروتمندها جدیدترین تغییر در سیاست‌های سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا در قالب قانون کاهش تورم است.

این سازمان که مسوول جمع‌آوری مالیات در ایالات متحده آمریکاست، گفت که از هوش مصنوعی برای حسابرسی75 مورد از بزرگ‌ترین شرکت‌ها، از جمله صندوق‌هایسرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران املاک، شرکت‌های سهامی عام و شرکت‌های حقوقی بزرگ تا پایان ماه جاری میلادی استفاده خواهد کرد. این شرکت‌ها هر کدام بیش از 10 میلیارد دلار دارایی دارند.

دانیل ورفل، رییس IRS گفت: هوش مصنوعی، به ما در تشخیص الگو و روندهایی که قبلاً نمی‌توانستیمببینیم کمک می‌کند. از این طریق می‌توانیم بفهمیم کدام مجموعه‌ها بیشترین فرار مالیاتی را دارند.
در بیانیه این سازمان آمده است: تصمیم به استفاده از هوش مصنوعی بخشی از تمرکز جدید این نهاد برایمبارزه با طرح‌های پیچیده‌ای است که ثروتمندترینشرکت‌ها و افراد برای فرارهای مالیاتی استفاده می‌کنند. 

بر اساس این بیانیه، افرادی با درآمد گزارش شده بالاتر از یک میلیون دلار که بیش از 250 هزار دلار بدهیمالیاتی شناسایی شده دارند، هدف قرار می‌گیرند.
این نهاد به 1600 مالیات دهنده اشاره کرده که مجموعاً صدها میلیون دلار مالیات بدهکار هستند. 

سازمان IRS همچنین قصد دارد تمرکز خود را بر دارایی‌های دیجیتال گسترش دهد و خاطرنشان کرد که 75 درصد مالیات دهندگانی که از مبادلات دارایی‌هایدیجیتال استفاده می کنند، قوانین مالیاتی را رعایت نمی‌کنند.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۷۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين