۰
گزارش شاپرک نشان داد

تداوم روند صعودی سپ در شاخص‌های کارت‌خوان فروشگاهی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵
تداوم روند صعودی سپ در شاخص‌های کارت‌خوان فروشگاهی
تداوم روند صعودی سپ در شاخص‌های کارت‌خوان فروشگاهی

آی‌تی‌من- این شرکت با عملکرد درخشان خود در شهریور ماه توانست رشد 14 صدم درصدی در سهم شاخص اثربخشی مبلغ کارت‌خوان‌های فروشگاهی فعال سیستمی‌را به نام خود ثبت کند. سپ 17.78 درصد از سهم کل مبلغ تراکنش‌های کارت‌خوان فروشگاهی را در اختیار دارد، این در شرایطی است که از لحاظ سهم تعداد ابزار این شرکت 14.02 درصد را در اختیار داشته است. شاخص اثربخشی مبلغ برای شرکت سپ در این حوزه برابر با 1.268 است و این یعنی سپ بیشتر از سهمی‌‌که از ابزارهای مزبور دارد، موفق به جذب تراکنش شده است.

پرداخت الکترونیک سامان(سپ) در غالب استان‌ها، دارای شاخص اثربخشی مبلغی کارت‌خوان فروشگاهی بالاتر از یک است.

سپ در شاخص اثربخشی مبلغ کارت‌خوان‌های فروشگاهی تراکنش‌دار نیز رشد 17 هزارم درصدی را تجربه کرد در شرایطی که 15.17 درصد سهم از کل تعداد ابزار این حوزه را در اختیار داشت.

شاخص اثربخشی مبلغ برای شرکت سپ در این حوزه برابر با1.172 است؛ دستیابی به عدد بالاتر از یک در شاخص اثربخشی مبلغ کارت‌خوان‌های فروشگاهی تراکنش‌دار بدین معناست که نحوه توزیع کارت‌خوان‌های فروشگاهی این شرکت به نحوی بوده که در جذب بیشتر تراکنش‌ها موفق‌ عمل کرده است.

شایان ذکر است 83.96 درصد نسبت سهم ترمینال‌های تراکنش‌دار از ترمینال‌های فعال شرکت پرداخت الکترونیک سامان در حوزه کارت‌خوان فروشگاهی بوده است.
 
مرجع : روابط عمومی سپ
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۱۹۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما