۰

کلاهبرداری با پیامک‌های مالیاتی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۰
کلاهبرداری با پیامک‌های مالیاتی
کلاهبرداری با پیامک‌های مالیاتی

آی‌تی‌من- سرهنگ رامین پاشایی با بیان احتمال سوءاستفاده مجرمان سایبری از نام و اعتبار سازمان‌ها در راستای اهداف مجرمانه‌شان اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور در این خصوص می بایست هشدارهای لازم را به مودیان مالیاتی خود بدهد که پیامک ارسالی از سوی این سازمان فاقد لینک پیوست است.

وی افزود: عموم مردم توجه داشته باشند که پیامک ارسالی از سوی مجرمان سایبری با نام و اعتبار سازمان امور مالیاتی دارای لینک پیوست بوده و از مودیان مالیاتی می‌خواهند که به لینک پیوست مراجعه کنند.

این مقام انتظامی یادآور شد: باز کردن لینک پیوست می‌تواند مودیان مالیاتی را گرفتار دام کلاهبرداران اینترنتی کند و اطلاعات مالی آن‌ها به سرقت رود.

سرهنگ پاشایی تاکید کرد: مودیان مالیاتی به هیچ عنوان لینک پیوست در پیامک‌های ارسالی که به نام سازمان امور مالیاتی ارسال شده را باز نکنند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا تصریح کرد: به منظور بالا بردن امنیت سایبری در جامعه کلیه سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور که از طریق پیامک با هموطنان در ارتباط هستند، توصیه می‌شود که پیوست‌های رسانه‌ای و افزایش آگاهی شهروندان را در دستور کار خود قرار داده و هشدارهای لازم را در فواصل زمانی مشخص برای شهروندان ارسال کنند.
 
مرجع : پلیس
کد مطلب : ۲۸۲۰۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما