۰

فراخوان سرمایه‌گذاری سکوی تامین مالی جمعی «اینوستوران» منتشر شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۳
فراخوان سرمایه‌گذاری سکوی تامین مالی جمعی «اینوستوران» منتشر شد
فراخوان سرمایه‌گذاری سکوی تامین مالی جمعی «اینوستوران» منتشر شد

سکوی تامین مالی «اینوستوران» از زیرمجموعه‌های شرکت شناسا است که با حمایت شرکت فناپ، به‌عنوان بازوی تامین مالی جمعی گروه مالی پاسارگاد در زمینه تامین مالی کسب‌وکارها زیرنظر شرکت فرابورس فعالیت می‌کند.

تامین مالی جمعی (کراد فاندینگ) که به آن جمع‌سپاری مالی نیز گفته می‌شود، یک روش محبوب، موثر و نوآور برای تسهیل ارتباط میان بنیان‌گذاران کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود.

سکوی «اینوستوران» با ایجاد پلی میان بنیان‌گذاران و سرمایه‌گذاران، از یک‌سو به کارآفرینان کمک می‌کند تا منابع مالی لازم برای تحقق برنامه‌های خود را به‌دست آورند و از سویی دیگر بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.
از مهم‌ترین مزیت‌های سکوی تامین مالی جمعی «اینوستوران» برای سرمایه‌گذاران، کاهش زمان و هزینه‌های شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ارزیابی دقیق مالی و کسب‌وکاری سرمایه‌پذیران، معافیت از پرداخت مالیات سرمایه‌گذاری، تضمین اصل سرمایه و کاهش ریسک برای سرمایه‌گذاران و نیز سهولت در سرمایه‌گذاری حتی برای سرمایه‌گذاران غیرحرفه‌ای است.

در این راستا دو طرح باز شرکت‌های «پرواز یاران سیرنگ» و «ویستا تجهیز احیا (ویتا)» در سکوی تامین مالی گروه اینوستوران برای سرمایه‌گذاران موجود است.

عمده فعالیت شرکت «پرواز یاران سیرنگ»، مربوط به ارائه خدمات تعمیر و نگهداری ادوات پیشرفته و صنعتی در حوزه کشاورزی و پهپادی، ساخت، تولید، واردات و فروش ادوات پیشرفته صنعتی، کشاورزی و پهپادی، برگزاری همایش‌ها و دوره‌های آموزشی مرتبط با فعالیت شرکت است.

شرکت «ویستا تجهیز احيا (ویتا)» نیز به احیای و بازیابی تجهیزات پزشکی با هدف تعمیر و بازتولید مجدد تجهیزات اسقاطی و فرسوده بیمارستان‌ها، در جهت خدمت‌رسانی به صنعت سلامت و مراکز درمانی با رویکرد توسعه تکنولوژی در کشور مشغول است.


علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری مطمئن در این طرح‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی اینوستوران مراجعه کنند.
مرجع : روابط عمومی برندینگ فناپ
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۰۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين