۰

شرکت سیمرغ موفق به جذب سرمایه از صندوق اثرگذاری اجتماعی کران شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵
شرکت سیمرغ موفق به جذب سرمایه از صندوق اثرگذاری اجتماعی کران گردید
شرکت سیمرغ موفق به جذب سرمایه از صندوق اثرگذاری اجتماعی کران گردید

آی‌تی‌من- صندوق اثرگذاری اجتماعی کران یکی از اولین صندوق‎‌های سرمایه‎‌گذاری اثرگذار (Impact Investing Fund) در ایران است. این صندوق که در راستای سرمایه‏‌گذاری اثربخش اجتماعی تأسیس شده است، توجه ویژه بر اکوسیستم نوآوری داشته و بر حوزه‌‎هایی مثل تجارت الکترونیک، فناوری منابع انسانی و سلامت دیجیتال تمرکز نموده است. 

سیمرغ دومین سرمایه‌‎گذاری صندوق اثرگذاری اجتماعی کران در حوزه فناوری منابع انسانی است؛ این مجموعه سابقاً روی شرکت ایران‎‌تلنت در حوزه کاریابی و استخدام نیز سرمایه‎‌گذاری نموده است.

سیمرغ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نرم‌‎افزاری در حوزه فناوری منابع انسانی است که براساس یک استاندارد توسعه داده ‎شده منطبق بر بازار ایران، جهت مدیریت عملکرد کامل، جبران خدمات جامع، ارتقای افقی و گرید شخصی، گریدینگ شغلی، آموزش و یادگیری، مدیریت استعدادها و جانشین پروری و ارزیابی فرآیندها و نگرش‎‌های منابع انسانی راهکارهای مختلفی را توسعه داده است که منجر به افزایش بهره‎‌وری منابع انسانی درسازمان‎‌ها می‌‏شود. 

مجموعه سیمرغ در مدت زمان کم حضور خود در بازار، توانسته است مشتریان سازمانی بزرگی را جذب نماید؛ به گفته مجید فاضلی، مدیرعامل سیمرغ، «نرم‌‎افزار سیمرغ از استانداردی به نام 34000 استفاده می‎‌کند که تیمی 70 نفره از استادان و متخصصان این حوزه بیش از 10 سال روی آن کار کرده‌‎اند. این سیستم اکنون در بیش از 180 شرکت بزرگ ایرانی اجرا و پیاده‎‌سازی شده است و به نرخ رضایت بالای 80 درصد دست یافته است.»

مدیرعامل سیمرغ ادامه داد: «یکی از مسایل بسیاری از سازمان‎‌های ایرانی، نبود استانداردهای سیستم ارزیابی عملکرد و دادن پاداش‎ به کارکنان است که منجر به تبعیض و نارضایتی در این سازمان‎ها می‎‌گردد. مدل‎‌های استاندارد مدیریت فرآیندهای ارزیابی و پاداش‎دهی، منجر به شفافیت مسیر شغلی و حرفه ای و روند ارتقای کارکنان می‎‌شود.»

هدی حسینی‌‎فر، مدیرعامل کران، پیرامون این سرمایه‎‌گذاری عنوان کرد: «صندوق در راستای ایجاد همگرایی و هم‌‎افزایی در زنجیره منابع انسانی تلاش دارد تا با سرمایه‎‌گذاری در این حوزه، بستری مناسب جهت بهبود وضعیت اشتغال و رضایت شغلی برای کارجویان ایرانی فراهم آورد. در این راستا سیمرغ به عنوان اولین بازیگر حوزه مدیریت عملکرد کامل با فعالیت تخصصی در زمینه استانداردسازی روند ارزیابی و ارتقای شغلی شناسایی شده است. تیم چابک سیمرغ با مدل اختصاصی ارایه‎ شده خود در مدت زمان کمی توانسته است خدمات خود را به شرکت‎‌های بزرگ و نامدار ایرانی ارایه دهد.»

مدیرعامل کران ادامه داد: «سرویس سیمرغ اکنون خدمات B2B خود را به کسب‎‌وکارهای بزرگ ارایه می‎‌دهد و این جذب سرمایه قرار است ضمن ارتقای خدمات فعلی سیمرغ، بازار آن را به کس‌وکارهای کوچک و متوسط (SME) نیز گسترش دهد.»

صندوق اثرگذاری اجتماعی کران در سه سال اخیر در کسب‎‌وکارهایی مانند ایران‌‎تلنت، باسلام، رستک، یوز، ایرانکت و ... سرمایه‎‌گذاری کرده است.


 
کد مطلب : ۲۸۲۴۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين