۰
در رویداد فصلِ نو «سرمایکس» اعلام شد:

ارزهای دیجیتال چهارمین دارایی مدنظر مردم ایران برای سرمایه‌گذاری

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۵
ارزهای دیجیتال چهارمین دارایی مدنظر مردم ایران برای سرمایه‌گذاری
ارزهای دیجیتال چهارمین دارایی مدنظر مردم ایران برای سرمایه‌گذاری
 
آی‌تی‌من- در ابتدای مراسم گزارشی از نگاه به دنیای ارزهای دیجیتال و اتفاقات اثر‌گذار آن ارایه شد. همچنین مقایسه میزان سرمایه‌گذاری مردم در ارزهای دیجیتال در مقابل بازارهای دیگر کشور در سال ۲۰۲۳ آورده شد که نکته جالب اینجاست در این سال، ارزهای دیجیتال چهارمین دارایی مدنظر مردم ایران برای سرمایه‌گذاری بوده است.
 
رویداد‌های مهمی که در سال ۲۰۲۳ توسط تیم بازاریابی انجام شده، میزان جوایز پرداختی، برنامه‌های مختلف آموزشی، رونمایی از شاخص NPS یا شاخص خالص ترویج کنندگان و باشگاه مشتریان این صرافی از قسمت‌های دیگر گزارش سال ۲۰۲۳ سرمایکس بود.
 
در رویداد فصلِ نو، از هویت بصری جدید این صرافی توسط کیارش آمالی‌وند، طراح ارشد محصول سرمایکس، رونمایی شد. سرمایکس اعلام کرد در راستای ایجاد تجربه‌ای یکپارچه برای استفاده از خدمات، هویت بصری جدید خود را اعمال کرده است.
علاوه بر هویت جدید که شامل ایجاد الگوی برند، بازطراحی لوگو، به‌روزرسانی پالت رنگی، فونت و دیگر فاکتورهای بصری می‌شود، نسخه تازه وب‌سایت سرمایکس نیز که مبتنی بر هویت جدید است،‌ رونمایی شد.
 
کیارش آمالی‌وند در ادامه درباره لوگوی جدید و پالت رنگی تازه صرافی گفت: پالت رنگی با دقت انتخاب شده است تا ارزش‌های ما را نشان دهد. لوگوی جدید با وجود تغییرات جزئی و تاکید بر ارزش‌های تعریف شده، ظاهری مدرن و پویا از این نام تجاری ارائه می‌دهد.
 
همچنین در این رویداد از ویژگی‌های جدید این پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال رونمایی شد. امکان استیکینگ ارزهای دیجیتال و خرید اقساطی از مهم‌ترین ویژگی‌های اضافه شده به سرمایکس بود.
 
صرافی ارز دیجیتال سرمایکس با قرار دادن بخش سرمایه‌گذاری یا staking ارز دیجیتال به معامله‌گران برای کسب سود کمک می‌کند. افراد می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این بخش، سود خوبی به دست بیاورند.
 


در حاشیه رویداد فصل نو دو پنل گفت‌وگو نیز با موضوعات «دغدغه‌های بانک مرکزی و راهکارهای بخش خصوصی» و موضوع «ماندن و جنگیدن کسب‌وکارهای فین‌تک» برگزار شد.
 
.
کد مطلب : ۲۸۲۴۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين