۰

متا تابع قوانین اروپا شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۷
متا تابع قوانین اروپا شد
متا تابع قوانین اروپا شد

آی‌تی‌من- جدیدترین اقدام این شبکه اجتماعی برای ایجاد تغییرات جهت پیروی از قانون بازارهای دیجیتال در حالی انجام می‌شود که گوگل چندی قبل تلاش‌هایش جهت همخوانی با قوانین مذکور را اعلام کرد که احتمالاً به درآمد برخی شرکت‌ها خسارت بزند.

متا در پستی اعلام کرد طی هفته‌های آینده کاربران نوتیفیکیشن‌هایی دریافت می‌کنند که به آنها اطلاع می‌دهد از این پس در صورت تمایل می‌توانند داده‌هایشان را بین سرویس‌ها جابه جا کنند.

طبق قوانین بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا تمام شرکت‌های فناوری از جمله متا باید تا ۷ مارس از قوانین پیروی کنند. شرکت‌ها موظف هستند به شیوه‌ای یکسان با سرویس‌ها و محصولات خود و شرکت‌های رقیب برخورد کنند.

کاربران فیس بوک مسنجر در صورت تمایل می‌کنند حساب فیس بوک را به مسنجر متصل کنند یا حساب‌هایی جداگانه برای هر دو سرویس داشته باشند.

علاوه بر آن کاربران اینستاگرام و فیس بوک که حساب‌هایشان را بهم متصل کرده‌اند می‌توانند به طور جداگانه آنها را مدیریت کنند و اطلاعات بین دو سرویس به اشتراک گذاشته نمی‌شود. کاربران همچنین می‌توانند درباره اشتراک گذاری اطلاعات بین حساب‌های کاربر فیس بوک و پلتفرم‌های گیمز و سرویس‌های مارکت پلیس تصمیم بگیرند.

 
 
 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۸۲۵۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين