۰
دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد:

جزییات سهم تولیدکنندگان محتوا از ترافیک شبکه

تاریخ انتشار
شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۴
جزییات سهم تولیدکنندگان محتوا از ترافیک شبکه
جزییات سهم تولیدکنندگان محتوا از ترافیک شبکه

آی‌تی‌من- محمد امین آقامیری دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی با بیان مصوبه شورای عالی فضای مجازی با عنوان «سند سیاست‌ها و الزامات تعرفه‌گذاری ترافیک شبکه و تسهیم درآمد محتوا» گفت: اختصاص سهم و ایجاد درآمد از تولید محتوا برای مردم از دغدغه‌های ریاست محترم جمهور بوده که با حمایت اعضای حقیقی و حقوقی شورای عالی فضای مجازی در قالب طرحی دو فوریتی در صحن این شورا مطرح و نهایتا در جلسه قبل به تصویب اعضا رسید که تشریفات ابلاغ آن طی خواهد شد.

آقامیری تاکید کرد: ارتقای حوزه اقتصادی تولید محتوا تاکنون برای ارایه دهندگان شبکه آورده مالی داشت که با تصویب این سند، مردم نیز در آن سهیم شده و در واقع تولیدکنندگان محتوا شریک درآمد حاصل از بازدیدشان در فضای مجازی خواهند بود.

وی افزود: به طور مثال فردی که استاد دانشگاه یا آشپز است، با بارگذاری محتوای خودش، در میزان درآمد حاصل از ترافیک مصرفی که سایر کاربران با بازدید از آن محتوا صرف می‌کنند، شریک خواهد شد.

آقامیری افزود: این سند به تصویب شورای عالی فضای مجازی رسیده اما برخی از اعضای شورای عالی نکات جدیدی داشتند که مقرر شد با همکاری اعضای شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی بررسی شده و نهایی خواهد شد.
 
 
کد مطلب : ۲۸۲۵۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين