۰

سیستم عامل مبتنی بر هوش مصنوعی لنوو در راه است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۰
سیستم عامل مبتنی بر هوش مصنوعی لنوو در راه است
سیستم عامل مبتنی بر هوش مصنوعی لنوو در راه است

آی‌تی‌من- این شرکت در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۴ میلادی از راه‌اندازی یک سیستم AI OS خبر داد. این اقدام بخشی از تلاش لنوو برای گسترش فعالیت‌هایش در حوزه هوش مصنوعی است.

سال گذشته لنوو از استراتژی full-stack  خبر داد که بر ارائه طیف کاملی از محصولات و خدمات فناوری اطلاعات به مشتریان متمرکز است. اکنون این شرکت در بخش AI OS متمرکز بر رایانه‌ها و دستیارهای شخصی هوش مصنوعی نیز فعالیت می‌کند. ایده اصلی شرکت آن است که رایانه‌ها و دستگاه‌های هوشمندتری بسازد که با توجه به زبان گفتار ، قادر به درک خواسته‌های کاربران هستند. این بدان معناست که گجت‌ها نیازهای کاربران را بدون بیان آنها ، بهتر درک می‌کنند.

نخستین دسته از رایانه‌های هوش مصنوعی هوشمند لنوو احتمالا در نیمه نخست سال جاری میلادی روانه بازار می‌شوند. این دستگاه‌ها طوری طراحی شده‌اند تا به سرعت منظور کاربر را دریافت کنند. علاوه بر آن برنامه لنوو برای ساخت دستگاه‌هایی با هوش مصنوعی تاکید برآن دارد که در آنها به حریم خصوصی و امنیت کاربر توجه شده است.

AI OS جدید فقط به عرضه دستگاه‌هایی هوشمند مربوط نیست، بلکه لنوو می‌خواهد یک اکو سیستم رایانه شخصی با هوش مصنوعی (AI PC)راه‌اندازی کند. این امر طرح بزرگی است؛ زیرا نه تنها به توسعه محصولات جالب مرتبط است، بلکه شیوه کارکرد روزانه فناوری برای کاربران را دگرگون می‌کند.

در حالی‌که شرکت‌های بزرگ فناوری در چین و سراسر جهان سعی دارند سیستم‌های عامل خود را بسازند، پروژه جدید لنوو قابلیت تغییر اوضاع را دارد.
 
 
مرجع : مهر
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۶۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما