۰

منشی‌پور استعفا کرد، سیدحسینی مدیرعامل «تپسی» شد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۶
منشی‌پور استعفا کرد، سیدحسینی مدیرعامل «تپسی» شد
منشی‌پور استعفا کرد، سیدحسینی مدیرعامل «تپسی» شد

آی‌تی‌من- مدیرعامل تپسی در این پیام آورده است: «امروز، مسیر من با تپسی به عنوان مدیر عامل به پایان رسید. بعد از خرید سهام تپسی توسط گروه گلرنگ، گفت‌وگوهای متعددی درباره ادامه راه داشتیم و من علاقه داشتم توسعه‌ بزرگی را برای تپسی رقم بزنم. اما علیرغم علاقه طرفین برای تعریف یک مسیر مشترک، به دلیل تفاوت دیدگاه در موضوعات کلیدی مانند چشم‌انداز توسعه، حوزه‌های توسعه و روش‌های آن و حاکمیت شرکتی، به جمع‌بندی نرسیدیم.

‏من ماه‌های آتی به عنوان عضو هیأت مدیره در تپسی حضور خواهم داشت تا فرایند انتقال مسوولیت با دقت انجام شود. اما آنچه از دید من ادامه مسیر موفقیت تپسی را تضمین می‌کند، حفظ فرهنگ سازمانی پویا و جنگنده‌ شرکت، حفظ تیم و مدیران و دادن اختیار عمل به آنها، تجمیع کسب و کارهای دیجیتال گروه گلرنگ ذیل هلدینگ تپسی و به رسمیت شناختن اداره‌ متفاوت کسب و کارهای دیجیتال نسبت به سایر صنایع است. امیدوارم در طراحی مسیر آینده، مجموعه گلرنگ این موارد را مدنظر قرار دهد تا بتوانیم شاهد توسعه تپسی و متعاقباً توسعه بخشی از اقتصاد دیجیتال کشور باشیم.

‏در این سال‌ها، دلگرمی‌ و منبع انرژی من کار کردن با تیم منحصر به فردی بوده که بدون آن‌ها، طی کردن این مسیر ۷ ساله و به سرانجام رساندن آن ممکن نبود. از تک تک اعضای تیم تپسی ممنونم و همواره دلتنگ و حامی ‌آنها خواهم بود.

‏در ادامه راه، همچنان اولویت و علاقه‌ من، توسعه‌ اقتصاد دیجیتال در کشور است و این مسیر را در ایران دنبال خواهم کرد؛ چرا که از دید من، این یکی از مؤثرترین راه‌ها برای توانمند کردن مردم و توسعه‌ ایران است.»

در همین حال با تصمیم هیات مدیره جدید تپسی، «مصطفی سیدحسینی» به عنوان مدیرعامل جدید تپسی انتخاب شد.

او طی یک دهه گذشته عهده‌دار مسوولیت‌های مختلف در گروه‌ صنعتی گلرنگ و زیرمجموعه‌های آن بوده است.

سیدحسینی از سال 1391 به عنوان «حسابرس ارشد داخلی» فعالیت خود را در گروه صنعتی گلرنگ آغاز کرد. از تابستان سال 1396 نیز عهده‌دار سمت مدیریت «نظارت و ارزیابی» این شرکت شد.

او در تابستان 1397 سمت مدیر ارشد مالی در گروه سرمایه گذاری کوروش را برعهده گرفت. از زمستان سال 1397 نیز به عنوان مدیر ارشد اجرایی در شرکت سبدگردان کوروش مشغول به فعالیت شد.

سیدحسینی از تابستان سال 1401 نیز به ریاست هیات مدیره گروه نوآوران داد و ستد هستی رسید. شرکتی که یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی گلرنگ است و دارتیل اولین برند این شرکت به حساب می‌آید.

از دیگر سوابق اجرایی سیدحسینی در طول یک سال گذشته می‌توان به ریاست هیات مدیره «اکالا»، «الوپیک» و «شرکت کالا رسان هستی» و عضو هیات مدیره فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش اشاره کرد.

گفتنی است منشی‌پور، مدیرعامل سابق تپسی به عنوان نماینده حقوقی «گروه مديريت صنعت خرده فروشی کوروش» در هیات مدیره این شرکت حضور خواهد داشت.
 
کد مطلب : ۲۸۲۹۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين