۰

برگزاری رویداد المپیک فناوری در پایان مهرماه ۱۴۰۳

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
برگزاری رویداد المپیک فناوری در پایان مهرماه ۱۴۰۳
برگزاری رویداد المپیک فناوری در پایان مهرماه ۱۴۰۳

آی‌تی‌من- سجاد عباسی‌فشمی دیروز در مراسم افتتاحیه اینوتکس ۲۰۲۴ گفت: در نمایشگاه امسال شاهد حضور جوانان خلاق و نوآور بسیاری هستیم که توانایی‌های خود را در بستر این نمایشگاه به ارائه گذاشتند.

او با اشاره به گفته‌های یکی از مخاطبان ایرانی اینوتکس که هلند زندگی می‌کند، گفت: یکی از مخاطبان اینوتکس ضمن معرفی رویدادهای نوآوری دنیا به ما پیشنهاد داد تا بر موضوع اقتصاد نوآورانه متمرکز شویم. به همین خاطر ما امسال میزبان بازیگرانی بودیم که نقش پررنگ و اثرگذاری در توسعه جریان نوآوری کشور ایفا می‌کنند. بنابراین ما پس از بررسی و رصد بسیاری از شرکت‌ها آنهایی را که پتانسیل رشد بر محور نوآوری داشتند را انتخاب کردیم.
دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ بیان کرد: نمایشگاه اینوتکس، امسال میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور است. ما نیز تلاش کردیم تا از عوامل مختلفی که نقش موثری در زیست‌بوم نوآوری کشور دارند در این نمایشگاه دعوت به عمل آوریم.

عباسی‌فشمی ‌با تاکید بر اینکه اینوتکس تنها یک نمایشگاه نیست، گفت: شبکه‌سازی، همکاری و مشارکت و سرمایه‌گذاری هدف کلی ما از برگزاری این نمایشگاه است. موازی با نمایشگاه بیش از ۴۰ رویداد تجاری برگزار می‌شود که در نوع خود کم‌نظیر است.

او ادامه داد: رقابت استارتاپی اینوتکس پیچ یکی از بخش‌های جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ است، که برای هفتمین سال متوالی در حال برگزاری است. برگزیدگان استانی در رقابت فینال در روز چهارم نمایشگاه اینوتکس به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. همچنین بتل استارتاپی یکی از بخش‌های اینوتکس پیچ ۲۰۲۴ است که برای سومین مرتبه برگزار می‌شود.

عباسی‌فشمی‌ اضافه کرد: ایجاد ارتباط و تعاملات اقتصادی میان بنگاه‌های اقتصادی هدف مهم ما در این نمایشگاه بود. او با اشاره بر رویداد اینونایت گفت: امسال در اتفاقی ویژه تصمیم گرفتیم یک دورهمی‌صمیمی‌را با اعضای اکوسیستم نوآوری تحت عنوان شب‌نشینی اینوتکس داشته باشیم تا بتوانیم به صورت شبانه‌روزی و مستمر با مخاطبانمان در ارتباط باشیم.

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در پایان گفت: رویداد المپیک فناوری در حوزه هوش مصنوعی، روباتیک و رقابت‌های فناورانه پایان مهرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و من به شما از امروز نوید برگزاری این رویداد را می‌دهم.
 
مرجع : ستاد خبری اینوتکس
کد مطلب : ۲۸۳۱۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما