۰

زودتر از دیگران برای خرید بلیط سفر کلیک کنید

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۲
زودتر از دیگران برای خرید بلیط سفر کلیک کنید

آی‌تی‌من- خدمات آنلاین سفر و خرید بلیط نیز یکی از خدماتی است که استفاده آنلاین آن گسترش زیادی پیدا کرده و بیشتر افراد را از مراجعه به آژانس‌ها و معطلی برای بررسی بلیت و هتل و دریافت پیشنهادها، بی‌نیاز کرده است. به عنوان مثال اگر قصد خرید بلیط قطار مشهد کرمان یا هر مسیر دیگری را داشته باشید، دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید بلیط قطار ندارید و می‌توانید با چند کلیک، بلیط سفر خود را خریداری کنید.

به صورت کلی، خرید بلیط پرواز داخلی، پرواز خارجی، قطار، اتوبوس و حتی رزرو هتل‌های خارجی و خرید تور از خدمات اصلی وبسایت علی‌باباست که در وب‌سایت و اپلیکیشن آن در قالب تب‌های مجزا طراحی شده و کار خرید و رزرو را برای مخاطب سریع‌تر کرده است.

برای مثال، برای خرید بلیط قطار قزوین مشهد، کافی است وارد تب مربوطه شده و از گزینه‌های موجود، شهر مبدا، مقصد و تاریخ رفت را انتخاب کنید و در عرض چند ثانیه، بلیط شما آماده انتخاب و خرید است!

 امکان چینش بلیط‌ها بر اساس کمترین و بیشترین قیمت و ساعت پرواز، قرار دادن فیلترهای سقف قیمت بلیط و حتی نوع وسیله سفر و شرکت مسافربری، این امکان را به مخاطب می‌دهد که مطلوب‌ترین گزینش خود را داشته باشد.

اما این همه‌چیز نیست! یکی از امکانات بسیار کاربردی اپلیکیشن و وب‌سایت علی بابا، منوی اطلاعات پرواز فرودگاه‌های کشور است که بیشتر مسافران و حتی افرادی که پیگیر وضعیت مسافران‌شان هستند از آن زیاد استفاده می‌کنند. علی‌بابا با قرار دادن این امکان در اپلیکیشن خود، مخاطبان را از مراجعه به وبسایت‌های متفرقه بی‌نیاز کرده و کافی است با انتخاب شهر مورد نظر، به راحتی پروازهای ورودی و خروجی را بررسی کرد.

استرداد بلیط هم یکی از امکانات علی بابا است. بدون هماهنگی و تماس تلفنی و ... با لمس دکمه قرمز رنگ استرداد بلیط، کل این فرایند زمان‌بر در کسری از ثانیه محقق می‌شود.

دسترسی به سوابق خرید، ذخیره اطلاعات مسافر برای تسهیل خریدهای بعدی، امکان شارژ آنلاین و استفاده از امتیازهای خرید، ذخیره و چاپ بلیط و ...، تجربه یک خرید آنلاین سریع و مطمئن را برای کاربر فراهم می‌کند. پس اگر قصد سفر به هر نقطه از کشور و جهان را دارید با نصب اپلیکیشن علی‌بابا، بی‌دغدغه برنامه‌ریزی کنید و با اطمینان از سفرتان لذت ببرید. شما می‌توانید برای خرید بلیط قطار زنجان مشهد یا بلیط پروازهای داخلی و خارجی و همچنین بلیط اتوبوس بهترین شیوه خرید را انتخاب کنید.
 
 
کد مطلب : ۲۷۲۲۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما