۰

معرفی نمایندگی بکو، بلومبرگ و زیمنس

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۷
معرفی نمایندگی بکو، بلومبرگ و زیمنس
معرفی نمایندگی بکو، بلومبرگ و زیمنس

برندهای معتبر تولید کننده لوازم خانگی تمامی‌ نیازهای کاربران خود را بررسی نموده و سعی می‌کنند آنها را در تولید محصولات خود، اعمال کنند. بنابراین اگر در خرید خود، لوازم خانگی را از میان محصولات برندهای معتبر و جهانی، نظیر بکو، بلومبرگ و زیمنس، انتخاب کنید خریدی ایده‌آل خواهید داشت.
 
تاریخچه لوازم خانگی بکو، بلومبرگ و زیمنس
برند بکو از برندهای هولدینگ آرچلیک ترکیه است. این شرکت در حدود 70 سال قبل تأسیس شده و در مدت زمان کوتاهی توانسته به یکی از برندهای معتبر اروپایی تبدیل شود. این برند به لطف استفاده از طراحان با تجربه و همچنین خط تولید درجه یک، توانسته بخش بزرگی از بازار اروپا را در دست بگیرد. امروزه محصولات این برند در اکثر کشورهای دنیا یافت می‌شود. فروش بالا و موفقیت‌های روز افزون برند بکو، باعث شده تا این کمپانی در سال 2004 بتواند شرکت گروندیک آلمان را خریداری کرده و سطح فعالیت‌های خود را گسترش دهد. نمایندگی تعمیرات بکو در سراسر دنیا فعال است.

برند بلومبرگ یکی از باسابقه‌ترین برندهای لوازم خانگی است که تا به امروز توانسته موفقیت‌های خود را ادامه دهد. این کمپانی در سال 1883 تأسیس شده است. این شرکت در شروع کار خود، در زمینه متالوژی و جوش فلزات فعالیت داشت. اما در سال 1935، زمینه فعالیت خود را تغییر داده و به دنیای لوازم خانگی قدم گذاشته است. استفاده از فناوری‌های به روز و مطابقت دادن محصولات تولید شده با استانداردهای جهانی، آوازه این برند را بر سر زبان‌ها انداخت. این کمپانی در سال 2002 توسط هولدینگ آرچلیک خریداری شده و امروزه به عنوان یکی از برندهای معتبر این هولدینگ، فعالیت‌های خود را در تولید انواع لوازم خانگی ادامه می‌دهد. نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در اکثر کشورها خدمات ارائه می‌دهد.

برند آلمانی زیمنس با سابقه 170 ساله، یکی از برندهای موفق در حوزه تولیدات لوازم خانگی است. این برند فعالیت‌های خود را در شعب مختلف خود ادامه داده و امروزه توانسته به بزرگترین شرکت تولید کننده لوازم خانگی در اروپا تبدیل شود. فعالیت‌های این کمپانی عظیم، تنها محدود به تولید لوازم خانگی نبوده و در صنعت، انرژی، تجهیزات پزشکی و زیرساخت‌های شهری، توانسته موفقیت‌های بزرگی به دست آورد. محصولات این برند به دلیل کیفیت فوق العاده ای که دارند، امروزه به عنوان یکی از پرفروش‌ترین برندها به حساب می‌آیند. نمایندگی تعمیرات زیمنس در شهرهای مختلف دنیا خدمات ارائه می‌دهد.

معرفی محصولات بکو، بلومبرگ و زیمنس
سه برند بکو، بلومبرگ و زیمنس، با ارائه لوازم خانگی با کیفیت و با طراحی ظاهری شیک، شرایطی فراهم کرده تا یک آشپزخانه مدرن داشته باشید. این برندها با توجه به سلایق مختلف موجود، هر ساله محصولات خود را به روز کرده و آپشن‌های جدیدی به آنها اضافه می‌کنند. به این ترتیب متقاضیان با هر سلیقه‌ای، می‌توانند محصول مورد نظر خود را در بازار پیدا کرده و نیازهای خود را رفع کنند. در این بخش از مقاله به معرفی محصولات برندهای بکو، بلومبرگ و زیمنس پرداخته‌ایم. ما را همراهی کنید تا با این محصولات، بیشتر آشنا شوید.

معرفی محصولات لوازم خانگی بکو
یکی از اهدافی که مدیران برند بکو دنبال می‌کنند، عرضه محصولات با کیفیت و متناسب با نیاز خریداران است. از این رو این شرکت علاوه بر تولید لوازم خانگی بزرگ همچون یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، لوازم خرد آشپزخانه نیز تولید کرده است. این محصولات شامل چای ساز، جاروبرقی، قهوه ساز، گوشت کوب، همزن و ... هستند. تمامی ‌این محصولات در نمایندگی رسمی‌بکو به فروش می‌رسد. جهت خرید و یا اطلاع از قیمت‌های این محصولات می‌توانید به این نمایندگی‌ها مراجعه کرده و از خدمات فروش و پس از فروش آن استفاده کنید.
• ماشین لباسشویی بکو
ماشین لباسشویی‌های بکو در ظرفیت‌های مختلف و با طراحی ظاهری بسیار زیبا به بازار عرضه شده‌اند. این محصولات را می‌توان با دیگر لوازم خانگی به راحتی ست کرد. در این لباسشویی‌ها از قابلیت‌های به روزی همچون قابلیت آکواویو، شست‌وشوی بدون صدا، برنامه‌های متنوع شست‌وشو برای لباس‌هایی با جنس مختلف و ... تعبیه شده است. این محصولات بهینه ترین استفاده را از انرژی داشته و مصرف آب در آنها کم است.
• ماشین ظرفشویی بکو
یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تولید لوازم خانگی در کمپانی بکو، صرفه جویی در آب و انرژی است. این ویژگی در ظرفشویی‌های بکو نیز اعمال شده و شما می‌توانید شست‌وشویی عالی ظروف را با این محصولات تجربه کنید. برنامه شست‌وشوی متعدد، آپشن‌های مدرن و شست‌وشو در مدت زمان کم، از ویژگی‌های این محصولات است.
• یخچال فریزر بکو
با مراجعه به نمایندگی بکو می‌توانید از یخچال فریزرهای متنوع این برند دیدن کنید. این برند در تولید یخچال‌های خود، ابعاد آشپزخانه‌ها را مد نظر قرار داده و به همین سبب یخچال‌هایی در انواع مدل‌ها و ابعاد و با ظرفیت‌های متفاوت تولید کرده است. بازده انرژی در این محصولات +++A بوده و مجهز به خنک کنندگی سریع هستند. این یخچال فریزرها قادرند مواد غذایی را برای مدت زمان طولانی و با کیفیت عالی نگهداری کنند.
• جاروبرقی بکو
تبحر بکو در ساخت جاروبرقی‌های کارآمد، بر هیچ کسی پوشیده نیست. این جاروبرقی‌ها دارای توان مکش بالایی بوده و از موتوری قدرتمند برخوردار هستند. این محصولات نه خیلی بزرگ هستند و نه خیلی کوچک. شما می‌توانید به راحتی آن را جابه‌جا کرده و بدون ایجاد صدای اضافی، همه جای منزل را تمیز کنید.

معرفی محصولات لوازم خانگی بلومبرگ
تخصص برند بلومبرگ در زمینه تولید لوازم خانگی بزرگ است. محصولات این برند ازقابلیت‌های به روزی برخوردار بوده و می‌توانند پاسخ گوی تمامی‌نیازهای کاربران باشند. با استفاده از محصولات بلومبرگ، حتماً زندگی مدرنی را تجربه خواهید کرد. به منظور اطمینان مشتریان از خرید کالای اصل، این برند محصولات خود را در نمایندگی بلومبرگ عرضه کرده است.
• یخچال فریزر بلومبرگ
یخچال فریزر بلومبرگ را می‌توان در ابعاد مختلف و با طراحی‌های متنوع، خریداری کرد. جادار بودن کابین این یخچال فریزرها و همچنین قابلیت پخش هوای خنک به صورت یکنواخت در تمامی‌طبقات این محصول، باعث شده تا مواد غذایی برای طولانی مدت قابل نگهداری باشند. طراحی این محصولات به گونه ای است که می‌توانید سبزی و میوه‌ها را در آن به صورت تازه تا چند هفته نگهداری نمایید. وجود آبسرد کن و یخ ساز در این یخچال‌ها، از دیگر ویژگی‌های آنها به شمار می‌آید.
• ماشین ظرفشویی بلومبرگ
چندین برنامه شستشو، استفاده بهینه از آب و انرژی و قابلیت تنظیم ارتفاع در ظرفشویی‌های بلومبرگ، باعث شده تا کاربران از این محصولات راضی باشند. این دستگاه‌ها به صورت مبله تولید شده اند و ظاهری بسیار زیبا دارند.
• ماشین لباسشویی بلومبرگ
ماشین لباسشویی بلومبرگ را می‌توانید از نمایندگی رسمی‌بلومبرگ خریداری کنید. این برند، لباسشویی‌های خود را در ظرفیت‌های مختلفی تولید کرده تا با نیاز خانواده‌ها تطابق داشته باشند. امکان شستشوی سریع لباس‌ها، استفاده از برنامه‌های متعدد شستشو و همچنین داشتن صفحه نمایش LED، استفاده از این محصول را راحت تر کرده است.
• اجاق گاز بلومبرگ
اجاق گازهای این برند، در دو نوع رومیزی و مبله تولید شده اند. داشتن شعله‌های متعدد، قابلیت پخت غذا در سریع ترین زمان، مجهز بودن به ترموکوبل، فندک و ... از ویژگی‌های این محصولات هستند. یکی دیگر از محصولات این برند فرگازهای آن است که می‌توانند با استفاده از برنامه‌هایی که به صورت از پیش تعیین شده دارند، انواع غذا را مطابق خواست شما تهیه کنند.

معرفی محصولات لوازم خانگی زیمنس
شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی‌زیمنس، از تنوع محصولات این برند دیدن کنید. علاوه بر تنوع محصولات، کیفیت آنها نیز به دلیل استفاده از متریال درجه یک و همچنین به کار بردن قابلیت‌های به روز، مثال زدنی است. برند زیمنس از سبد کالای تقریباً کاملی برخودار بوده و در زمینه تولید انواع یخچال فریزر، اجاق گازهای صفحه ای و توکار، بخارپز، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، خشک کن و ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی، فعالیت دارد.
• یخچال فریزر زیمنس
یخچال فریزرهای زیمنس جزو آن دسته از محصولاتی هستند که دارای قدرت سرمایش بالایی بوده و می‌توانند مواد غذایی را با کیفیت بسیار بالایی نگهداری کنند. گنجایش این محصولات زیاد است و امکان قرار دادن حجم زیادی از مواد غذایی و یا ظروف، داخل آن فراهم شده است.
• ماشین لباسشویی زیمنس
لباسشویی‌هایی زیمنس دارای برنامه‌هایی هستند که با انتخاب هر کدام از آنها می‌توان مدت زمان لازم برای شستشو و همچنین مراحل آن را تعیین کرد. این محصول بدون این که به بافت و رنگ لباس‌ها آسیب بزند، آنها را شستشو داده و خشک می‌کند. شستشوی سریع، آبکشی و شستشو در دمای پایین از جمله برنامه‌های تنظیم شده در این لباسشویی هستند.
• ماشین ظرفشویی زیمنس
ظرفشویی‌های زیمنس در ظرفیت‌های مختلف ساخته شده و با استفاده از آنها می‌توان حتی ظروف بزرگی چون قابلمه‌ها را نیز شستشو داد. این محصول با پاشش قدرتمند آب به ظروف و حل کردن مواد شوینده به صورت مؤثر، شستشوی ظروف را به صورت کامل و بدون عیب و ایراد امکان پذیر می‌کند.
• جاروبرقی زیمنس
موتور تعبیه شده در این جاروبرقی‌ها، دارای قدرت بالایی است و این امر موجب مکش قوی آنها می‌شود. این محصولات در دو نوع پاکت دار و بدون پاکت ساخته شده اند. داشتن دسته تلسکوپی استیل، فیلترهای متعدد و برد کارکرد بالا، از ویژگی‌های این محصول هستند.

خدمات نمایندگی فروش و تعمیرات بکو، بلومبرگ و زیمنس
برندهای بکو، بلومبرگ و زیمنس در زمینه طراحی و تولید محصولات خود، تمامی‌استانداردها را رعایت کرده و لوازم خانگی باکیفیتی را به بازار عرضه کرده‌اند. علاوه بر آن، این کمپانی‌ها در زمینه خدمات فروش و پس از فروش نیز عملکرد موفقی داشته‌اند.

معرفی خدمات­ نمایندگی فروش و تعمیرات لوازم خانگی بکو
برند بکو به منظور اطمینان خاطر مشتریان از خرید محصولات اصل، تولیدات خود را در نمایندگی‌های مجاز بکو به فروش می‌رساند. این نمایندگی‌ها محصولات را با قیمت مناسب به خریداران عرضه کرده و آنها را ضمانت می‌کنند. با استفاده از ضمانت نامه این محصولات، شما می‌توانید به هنگام بروز خرابی در هر کدام از آنها، به نمایندگی تعمیرات بکو مراجعه کرده و با هزینه کمی، لوازم خانگی معیوب خود را تعمیر کنید. در این نمایندگی، تعمیرات لوازم خانگی به دست متخصصان مجرب انجام شده و خدمات ارائه شده از 6 ماه تا یک سال ضمانت می‌شوند.

معرفی خدمات نمایندگی فروش و تعمیرات لوازم خانگی بلومبرگ
برای خرید محصولات بلومبرگ، مطمئن ترین راه، خرید از نمایندگی بلومبرگ است. با مراجعه به این مرکز، شما می‌توانید از انواع این محصولات دیدن کرده و لوازم خانگی مناسب با نیاز خود را خریداری کنید. در ضمن با خرید از این نمایندگی و اخذ ضمانت نامه معتبر، می‌توانید از خدمات پس از فروش این برند نیز بهرمند شوید. نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران، به صورت 24 ساعته خدمات خود را در زمینه تعمیرات این محصول به تمامی ‌مشتریان ارائه می‌کند.

 معرفی خدمات نمایندگی فروش و تعمیرات لوازم خانگی زیمنس
در نمایندگی فروش محصولات زیمنس نیز لوازم خانگی این برند با قیمت‌های مناسبی به فروش می‌رسند. با خرید از این نمایندگی‌ها، ضمانت نامه ای به شما داده می‌شود که طبق آن تا پایان مهلت کارت، می‌توانید از خدمات پس از فروش این برند با هزینه کم استفاده کنید. در صورت بروز هر گونه خرابی در این محصولات، از سپردن آنها با تعمیرگاه‌های عمومی‌پرهیز کنید. می‌توانید به نمایندگی تعمیرات زیمنس مراجعه کرده و از خدمات ارزنده این نمایندگی برخوردار شوید. در این مرکز، قطعات معیوب با استفاده از قطعات اوریجینال جایگزین شده و راندمان دستگاه افت نمی‌کند.

نتیجه گیری
لوازم برقی خانگی، دارای ساختار پیچیده‌ای هستند و باید به دست افراد متخصص و آشنا به کار، تعمیر شوند. بنابراین به هنگام خراب شدن هر کدام از آنها با مراجعه به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی می‌توانید از صحت تعمیر آنها مطمئن باشید.

 
کد مطلب : ۲۷۴۴۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما