۱
۰

بهترین قالب آموزشی کدام است؟

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۴
بهترین قالب آموزشی کدام است؟
بهترین قالب آموزشی کدام است؟
 
بهترین قالب آموزشی برای طراحان وب‌سایت
طراحان وب حرفه‌ای معمولاً از قالب آموزشی استفاده می‌کنند که نیازی به سفارشی‌سازی سنگین ندارد، سرعت بالایی و قابلیت توسعه داشته باشند.
 
 اگر شما هم به دنبال بهترین قالب آموزشی هستید پوسته‌ای را انتخاب کنید که از نظر شخصی‌سازی عناصر بصری سایت مانند رنگ‌ها، سبک فونت و چیدمان محتوا انعطاف‌پذیری زیادی داشته باشد. این عناصر خاص را در قالب خود بگنجانید تا برند خود را از رقبا متمایز کنید و هویت منحصر به فرد خود را برای مشتریان هدف خود به نمایش بگذارید.
 
 وردپرس طیف گسترده ای از قالب‌های آماده دارد بنابراین برای پیدا کردن قالب به مشکلی برخورد نمی‌کنید اگر شما هم به دنبال بهترین قالب آموزشی هستید در ادامه به معرفی و بررسی قالب اجومال و قالب استادیار که دو تا از بهترین قالب‌های آموزشی وردپرس است می‌پردازیم.
 
معرفی بهترین قالب آمورشی؛ قالب اجومال
قالب اجومال یا EduMall-LMS-Education به عنوان قالب آموزشی مؤسسات و مراکز آموزشی، پلتفرم آموزش الکترونیکی و مواردی از این دست طراحی ‌شده است. این قالب آموزشی به طراح سایت امکان می‌دهد تا بدون دست زدن به یک خط کد، یک طرح‌بندی شگفت‌انگیز برای سایت موسسه آموزشی موردنظر ایجاد کند. همچنین قالب اجومال کمک  می‌کند تا پلتفرم‌های آموزش الکترونیکی مانند Udemy، Linda، Coursera یا ADX ایجاد کنید.
 
گزینه‌های قدرتمند قالب EduMall به شما امکان می‌دهد تنها با چند کلیک، همه امور موسسه آموزشی را در وب‌سایت آن سفارشی و کنترل کنید این قالب چندین روش پرداخت آنلاین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانید به راحتی نمونه گواهی از پیش طراحی‌شده را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های این قالب آموزشی می‌توان به ساخت مسابقات درسی، امکان داشتن مدرسان نامحدود، گزارش‌های کاری قدرتمند، دوره‌های مرتبط، پیوست‌های مواد، گزینه‌های برداشت، پرداخت‌های آنلاین و غیره اشاره کرد.
 
قالب اجومال را می‌توان بهترین قالب آموزشی برای طراحان سایت‌های مؤسسات آموزشی به حساب آورد چرا که تمام عملکردهای موردنیاز یک پلتفرم آموزشی را ارائه می‌دهد. طراحان سایت به لطف افزونه Tutor، می‌توانند بهترین LMS را همراه با رابط کاربری چشمگیر آن تجربه کنند.

  
 

ویژگی‌های قالب اجومال
قالب اجومال امکان ساخت آزمون پیشرفته و مدرسان نامحدود را در داشبورد دانشجو و استاد فراهم می‌ کند. نمایش ویژگی‌های دوره، ، انقضای زمان دوره و محدود کردن دسترسی به امتحان نیز با قالب اجومال امکان‌پذیر است. دیگر ویژگی‌های قالب EduMall به عنوان بهترین قالب آموزشی به شرح زیر هستند.
  • ● طراحی شده با المنتور
    ● درگاه زرین پال برای پرداخت و خرید دوره ها
    ● اعلان‌های ایمیل
    ● ارسال تکلیف برای دانشجویان
    ● 3 فونت فارسی
    ● چکیده کردن محتوا
    ● سامانه درجه‌بندی سنی
    ● امکان راه‌اندازی دوره پولی و رایگان
    ● فیلتر بر اساس دسته‌بندی‌ها
    ● ساخت لیست علاقه‌مندی‌های دوره آموزشی
    ● سازگاری با مرورگرهای مختلف
    ● کاملا واکنشگرا

معرفی بهترین قالب آموزشی؛ قالب استادیار
قالب آموزشی استادیار(Studiare)  یک قالب آموزشی دیگر است که برای طراحی وب‌سایت‌های آموزشی و دوره‌های آنلاین به خوبی بهینه‌سازی شده است. شرکت Esmet تولیدکننده قالب استادیار با طراحی حرفه ای و کیفیت بالای قالب و امکاناتی که به قالب اضافه کرده طرفداران زیادی به دست آورده است.

 برخی از کاربران با صفحه ساز المنتور و برخی با ویژوال کامپوزر راحت هستند، قالب Studiare دارای دمو  المنتور و ویژوال کامپوزر است  و برای کاربران این حق انتخاب را قرار داده که طبق ترجیح از صفحه ساز مورد نظر برای سفارشی سازی سایت استفاده کنند.

قالب استادیار کاملا واکنشگراست و  در هر صفحه‌نمایش و با هر اندازه‌ای نمایش عالی دارد همچنین چیزی بیش از 14 فونت دارد که دست طراح سایت را برای انتخاب باز می‌گذارد. این قالب آموزشی را از لحاظ سادگی در طراحی می‌توان بهترین قالب آموزشی موجود به حساب آورد. تمامی اقدامات برای ویرایش قالب با درگ اند دراپ و بدون نیاز به کدنویسی انجام می‌شوند این امر موجب صرفه‌جویی در وقت طراحان وب‌سایت خواهد شد.

  

ویژگی‌های قالب استادیار
با قالب استادیار به راحتی می توانید وبلاگ تان را راه اندازی کنید و این قالب همچنین دارای لندینگ پیج هاز مختلفی است که می توانید برای جشنواره ها و تخفیفات سایتتان از آن ها استفاده کنید ویژگی‌های دیگر قالب استادیار به شرح زیر هستند:
● دارای دموهای ویژوال کامپوزر و المنتور
● 11 دمو و 3 لندینگ پیج
● کاملاً ریسپانسیو و با سرعت پاسخگویی بالا
● سئو بسیار بهینه‌شده
● سازگاری با افزونه ووکامرس
● طرح‌بندی استاندارد وبلاگ
● لیست وبلاگ Layoyt
● پشتیبانی از bbPress
 
  قالب اجومال قالب استادیار
تعداد فونت 3 14
امکانات سفارشی‌سازی برابر برابر
صفحه ساز المنتور المنتور/ویژوال کامپوزر
قابلیت ساخت وبلاگ دارد دارد
تعداد دمو 12 11
سرعت A B
سازگاری با انواع مرورگرها تمام مرورگرها تمام مرورگرها
قیمت 289 349
 
جدول مقایسه ویژگی‌های اصلی قالب اجومال و استادیار
 
جمع‌بندی
انتخاب بهترین قالب آموزشی برای طراحان وبسایت با توجه به تنوع قالب های وردپرس بسیار دشوار است اما دو قالب اجومال و استادیار مسلما با امکاناتی که دارند تمام نیازهای یک سایت آمورشی را برآورده می کند کلید منحصر به فرد ماندن در رقابت در دنیای دیجیتال داشتن یک سایت حرفه‌ای و ارائه خدمات حرفه‌ای است با انتخاب یک قالب آموزشی حرفه‌ای قدم اول را محکم بردارید و اعتماد کاربران را جلب کنید.


 
کد مطلب : ۲۷۹۴۲۳
نظرات شما
Mahdi-a
Romania
قاالب استادیار واقعا کار راه بندازه و تجربه ای که من دارم سفارشی سازی اش خیلی راحته و سریع میشه سایت را راه اندازی کرد و واقعا یکی از بهترین قالب های چند منظوره هست
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما