۰

راهنمای انتخاب هندزفری یقه‌ای برای ورزش و فعالیت‌های ورزشی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۶
راهنمای انتخاب هندزفری یقه‌ای برای ورزش و فعالیت‌های ورزشی
راهنمای انتخاب هندزفری یقه‌ای برای ورزش و فعالیت‌های ورزشی

با وجود هندزفری‌های بلوتوثی تا حد زیادی این مشکل برطرف شد؛ اما باز هم یکی از نقاط ضعف هندزفری‌های بلوتوثی و بی سیم این بود که در هنگام فعالیت شدید از گوش خارج می‌شدند و صدمه می‌دیدند. با وجود هندزفری یقه‌ای می‌توان به راحتی در هنگام فعالیت‌های ورزشی، از هندزفری استفاده کرد و از موزیک‌های انگیزشی لذت برد. با این حال اگر علاقه مند به خرید هندزفری یقه‌ای هستید، این مقاله را بخوانید تا شما را با نحوه خرید این هندزفری‌ها و کارایی آن‌ها آشنا کنیم.

راهنمای انتخاب هندزفری یقه‌ای برای ورزش و فعالیت‌های ورزشی

 


هندزفری یقه‌ای چیست؟

 

هندزفری یقه‌ای یکی از انواع هندزفری‌های موجود در بازار بوده که به هندزفری کلیپسی نیز معروف است. این نوع هندزفری همانطور که از نامش مشخص است، به صورت کلیپسی طراحی شده و به راحتی روی یقه نصب می‌شود. هندزفری‌های یقه‌ای در گروه هندزفری‌های بلوتوثی قرار می‌گیرند، فقط با این تفاوت که از محل نصب این هندزفری‌ها روی یقه یک سیم وجود دارد که می‌توان از طریق آن به موزیک‌های هندزفری گوش داد.

بنابراین هندزفری یقه‌ای هم یک نوع هندزفری بلوتوثی است، هم یک نوع هندزفری سیم‌دار می‌باشد که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف کارایی بسیار خوبی داشته باشد. عملکرد این هندزفری‌ها وابسته به متریال و کیفیت ساخت آن‌ها است. بنابراین حتما باید در هنگام خرید این هندزفری‌ها به برند تولید کننده آن‌ها و کیفیتی که دارند، توجه داشته باشید.

نحوه انتخاب هندزفری یقه‌ای برای ورزش


راهنمای انتخاب بهترین هندزفری یقه‌ای برای ورزش

 

گوش کردن به آهنگ در حین ورزش کردن می‌تواند لذت بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. تصور کنید که در حال دویدن هستید و یک موزیک تند در گوش شما پلی می‌شود. یا اینکه می‌خواهید ورزش باشگاهی انجام دهید، ولی خسته هستید. در چنین شرایطی یک هندزفری با پخش موزیک در گوش‌های شما فوق العاده عمل می‌کند.

با توجه به برتری‌های هندزفری یقه‌ای و کاهش احتمال افتادن این هندزفری در حین ورزش، انتخاب این نوع هندزفری برای افرادی که مدام در حال ورزش کردن هستند بسیار عالی خواهد بود. با این وجود باید حتما در هنگام خرید این هندزفری‌ها به یک سری نکات توجه داشته باشید تا در انتخاب خودتان اشتباه نکنید.
 

1.قابلیت مکالمه در هندزفری


احتمالا شما هم نمی‌خواهید که در حین ورزش کردن به سراغ گوشی خودتان بروید تا به مکالمات و زنگ‌های تلفنی خودتان پاسخ بدهید. پس وجود قابلیت مکالمه در هندزفری بسیار مهم است. هندزفری یقه‌ای باید امکان مکالمه را به بهترین شکل به افراد بدهد. به طوری که با فشردن یا لمس کردن یک دکمه بتوانید به راحتی مکالمه خودتان را آغاز کنید.
 

2.قابلیت حذف نویز در حین مکالمه


مکالمه در حین ورزش کردن معمولا نویز زیادی را به همراه دارد. چرا که معمولا در محیط‌های خلوت با هندزفری صحبت نمی‌کنید و این لزوم وجود قابلیت حذف نویز در حین مکالمه را چندین برابر می‌کند. هر چقدر هندزفری بتواند صدای محیط را کاهش دهد و نویز کمتری تولید کند، انتخاب بهتری برای استفاده در حین ورزش خواهد بود.
 

3.راحتی در هنگام استفاده


هندزفری یقه‌ای بلوتوثی باید امکان استفاده راحتی داشته باشید. هنگامی که این هندزفری را در گوش‌های خودتان می‌گذارید، کمتر صدای محیط را احساس کنید. علاوه بر این باید هندزفری به خوبی در گوش شما قرار بگیرد تا در هنگام ورزش کردن و دویدن از گوش شما خارج نشود.
 

4.کیفیت بالای پخش موسیقی


یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام انتخاب هندزفری یقه‌ای به آن توجه داشته باشید، کیفیت بالای پخش موسیقی است. موسیقی که از طریق هندزفری پخش می‌شود می‌تواند برای شما الهام بخش باشد و قدرت ورزش شما را افزایش دهد. هر چقدر کیفیت پخش موسیقی بیشتر باشد، عملکرد ورزشی شما نیز بهبود پیدا می‌کند.
 

5.قابلیت نصب روی انواع لباس


هندزفری کلیپسی باید امکان اتصال به انواع لباس‌ها را داشته باشد. خانم‌ها و آقایان لباس‌های مختلفی را در حین ورزش می‌پوشند و این بدین معناست که قدرت کلیپس این هندزفری‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و نباید آن را دست کم بگیرید. این هندزفری‌ها باید روی نیم تنه، لباس ورزشی دو، تی شرت و ... به خوبی محکم شوند و احتمال افتادن آن‌ها وجود نداشته باشد.
 

6.طول عمر باتری بالا


یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام انتخاب هندزفری یقه‌ای به آن توجه کنید، طول عمر و ظرفیت باتری است. ممکن است ساعت‌ها نیاز به استفاده از هندزفری داشته باشید و در چنین شرایطی طول عمر باتری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر چقدر ظرفیت باتری بیشتر باشد، می‌توانید مدت زمان بیشتری از هندزفری بلوتوثی استفاده کنید. علاوه بر این موضوع، باید هندزفری در بازه زمانی کوتاه‌تری شارژ شود تا در هر زمان بتوانید از آن استفاده کنید.
 

7.قابلیت تغییر تنظیمات پخش موزیک


یکی از قابلیت‌های مهمی که باید در هندزفری یقه‌ای مناسب ورزش وجود داشته باشد، امکان تغییر تنظیمات پخش موزیک است. در حین ورزش کردن دسترسی به گوشی هوشمند برای شما سخت است و این هندزفری است که باید امکان بالا و پایین آوردن ولوم موسیقی و یا تغییر آهنگ را به شما بدهد. بنابراین اگر می‌خواهید در حین ورزش کردن به خوبی از هندزفری بلوتوثی استفاده کنید، کافیست که به وجود این قابلیت در هندزفری‌های کلیپسی توجه داشته باشید.
 

سخن پایانی

 

در این مقاله شما را با نحوه انتخاب هندزفری یقه‌ای برای ورزش و فعالیت‌های ورزشی آشنا کردیم. این هندزفری‌ها توانسته‌اند انتخاب بسیار خوبی برای افرادی باشند که علاقه مند به فعالیت‌های ورزشی هستند. چرا که احتمال افتادن آن‌ها بسیار محدود است و می‌توان با کمک آن‌ها به خوبی به آهنگ گوش داد و یا با دیگران مکالمه کرد. در صورت نیاز به خرید هندزفری کلیپسی برای ورزش باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید و از طریق این فروشگاه بهترین نوع این هندزفری‌ها را بخرید. چرا که کیفیت و اصل بودن این هندزفری‌ها تاثیر زیادی روی قابلیت‌های آن‌ها دارد.

 
کد مطلب : ۲۸۲۸۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما