۰

آمادگی منطقه اقتصادی پیام برای پذیرش شرکت های فاوا

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۷
آمادگی منطقه اقتصادی پیام برای پذیرش شرکت های فاوا
آیتیمن - شرکت خدمات هوایی منطقه ویژه اقتصادی پیام در گستره 10 هزار هکتاری در جنوب غربی مهرشهر کرج قرار داشته و 3600 هکتار از اراضی آن بر اساس قانون به عنوان منطقه ویژه اقتصادی معرفی و امکان سرمایه گذاری و حضور فعالان اقتصادی وجود دارد.
از آنجاییکه منطقه ویژه اقتصادی پیام تنها منطقه ویژه اقتصادی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، تلاش کرده در راستای توسعه صنعت IT و ICT گام بردارد. در همین راستا و برای تبدیل شدن منطقه به هاب صادرات و واردات محصولات فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایجاد کریدر ICT کشور، زیرساخت‎های مورد نیاز را برای توسعه شرکت‎های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت‏های دانش‎بنیان، شرکت‎های فعال در فناوری‎های نوین، تولیدکنندگان سخت افزار و نرم افزار، سازندگان مراکز داده (Data Center)، صادرکنندگان و واردکنندگان خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، مجموعه های نوپا (Startup) و شتاب دهنده ها (Accelerator)، تامین کنندگان سرمایه و دیگر فعالان این حوزه، فراهم کرده است.
این زیرساخت ها شامل: تدوین طرح جامع شهر ICT، استفاده از فرودگاه باربری و مسافربری، تامین برق صنعتی، ایجاد فیبر نوری و سوله های آماده، ارایه دفتر کار و انبار و دیگر امکانات زیربنایی توسعه است. آن دسته از اعضای سازمان که تمایل به استفاده از این تسهیلات دارند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وبگاه این شرکت به نشانی payamaviation.ir مراجعه کنند.
 
کد مطلب : ۲۷۰۰۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين