۰

اوبر استارتاپ تحویل غذا خرید

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۱
اوبر استارتاپ تحویل غذا خرید
آیتیمن - Business Insider گزارش داد اوبر کلا عزم خود را جزم کرده تا در زمینه تحویل غذا فعالیت کند و برای این کار اخیرا استارتاپی را در این زمینه خریداری کرده است و می خواهد تا سال آینده به صورت جدی تر روی این موضوع بپردازد. 

این استارتاپ دلیورو (Deliveroo) نام دارد و یک استارتاپ لندنی است که از همان ابتدا در زمینه تحویل غذا فعالیت می کند و به شدت نیز در حال توسعه است. دلیورو یکی از موفق ترین استارتاپ های اروپایی به شمار می رود که در سال 2013 توسط دو بنیانگذار آمریکایی تاسیس شده است. 

این استارتاپ با کارمندان به عنوان پیک قرارداد می بندد تا غذای رستوران های محلی را که مربوط به 200 شعبه در انگلستان، اتحادیه اروپا، آسیا و استرالیا می شود به مشتریان تحویل بدهند. 

این استارتاپ، سال گذشته با جذب 482 میلیون دلار سرمایه ارزش خود را به دو میلیارد دلار رسانده است و تحلیلگران پیش بینی می کنند که این روند توسعه و ارزشگذاری همچنان رو به صعود است. بلومبرگ گزارش داده که این استارتاپ تنها در زمانی راضی به فروش خواهد شد که مبلغ پیشنهادی از ارزش فعلی آن بالاتر باشد. 

دلیورو یکی از بزرگترین رقبای بین المللی سرویس تحویل غذای اوبر یعنی Uber Eats به شمار می رود. 

خسروشاهی تلاش های خود را در زمینه بهبود خدمات تحویل مواد غذایی برای سال 2019 دو برابر کرده است.

گفتنی است که بنیانگذار دلیورو اوایل امسال در صحبت های خود اعلام کرده بود که فعالیت در بازار عمومی در برنامه های این شرکت نبوده است، اما شایعات اخیر خلاف این موضوع را نشان داده اند. این استارتاپ در آغاز برنامه جمع آوری کمک های مالی در سال 2017 سود ناخالص هفت دهم درصد داشت که به عقیده متخصصان بسیار کم است. 

 
مرجع : Business Insider
کد مطلب : ۲۷۰۰۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما