۰
بنیانگذار مرکز مشاوره و انتخاب بیمه «ازکی» اعلام کرد:

زیرساخت های فناوری اطلاعات بیمه ها در ایران ضعیف است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۲
زیرساخت های فناوری اطلاعات بیمه ها در ایران ضعیف است
آیتی‌من - تیم لطیف، بنیانگذار و رییس هیات مدیره «ازکی» (مرکز مشاوره و انتخاب بیمه) صبح روز گذشته در نشست خبری که در محل شرکت علی بابا با حضور خبرنگاران و مدیران وب سایت «ازکی» برگزار شد، با بیان مطلب فوق از آغاز به کار رسمی این مرکز مشاوره و انتخاب بیمه در ایران خبر داد و گفت: در حال حاضر  شرکت های بیمه بسیاری در کشور فعالیت می کنند که از لحاظ نوع خدمات دهی با یکدیگر تفاوت هایی دارند و این موضوع موجب سردرگمی برخی از مردم شده بود؛ حالا «ازکی» با ارائه خدمات مشاوره و انتخاب بیمه آمده است تا به نیاز خریداران برای انتخاب بهترین بیمه پاسخ دهد.
وی با بیان این مطلب که در ایران کسی را نداریم که واقعا به صورت بی طرفانه  در حوزه بیمه مشاوره دهد،گفت: یکی از اهداف ما این است که بتوانیم به مرکز مشاوره ای در این زمینه تبدیل شویم و در این راستا از شش ماه پیش و پس از جذب سرمایه، سرمایه گذاران حرفه ای آلمانی فعالیت خود را در حوزه ارائه خدمات بیمه ای آنلاین به مردم شروع کردیم.
تیم لطیف با بیان این که یکی از امتیازات ما این است که با همه بیمه ها کار می کنیم، گفت: بیمه مرکزی از دیجیتالی شدن بیمه حمایت می کند، در این راستا با بیمه ها در حال مذاکره هستیم تا آنها را توجیه کنیم که خطری برای صنعت بیمه نیستیم بلکه می خواهیم شرایطی را فراهم کنیم مردم بتوانند بهترین خدمات را در بخش بیمه دریافت کنند. 
لطیف در ادامه با اشاره به این که هدف اصلی ما این است که نوآوری در فروش بیمه عرضه کنیم، گفت: شفافیت، دیجیتالی شدن، تسهیل امور مربوط به خرید بیمه و... از جمله اهداف azki است و یکی از مهمترین اهداف ما این است که به مردم مشاوره خسارت بدهیم و اعتقاد داریم شرکت ها باید از مردم راحت تر دفاع کنند و در خسارت گرفتن به مشتری کمک کنند.
وی با اشاره به این که در صنعت بیمه فقط یک بازیگر نداریم، گفت: پایه آی تی "از کی" قوی است و در حوزه مذاکره نیز به لحاظ تجربه در سطح بالایی قرار داریم. ضمن این که به لحاظ جذب سرمایه چه داخلی و چه خارجی خیلی جلو هستیم.
بنیانگذار سایت مشاوره و انتخاب بیمه azki.com با اشاره به این که تا حدی می توان نگرانی های اقتصادی را با بیمه برطرف کرد، گفت: هنوز در کشور بیمه عمر نداریم، در این بخش فقط بحث سرمایه گذاری داریم. حق بیمه عمر واقعی در سال باید 100 هزار تومان باشد اما چنین محصولی را نداریم و هدف ما این است چنین محصولی را به مردم عرضه کنیم. وی افزود: زیرساخت آی تی بیمه ها در ایران عقب افتا است بنابراین لازم است به آنها کمک کنیم تا بهتر بتوانند خدمات رسانی را انجام دهند.
در پایان این سمینار، وب سایت «ازکی» با آدرس www.azki.com توسط مدیر فروش این شرکت معرفی و کارکردهای آن تشریح شد. اپلیکیشن «از کی» نیز به زودی عرضه می شود.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۰۱۲۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما