۰

جزییات حضور مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۰
جزییات حضور مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام
گروه مخابرات ایران - با توجه به نفوذ فزاینده کسب وکارهای نوین که به خصوص در عرصه خدمات از بازیگران مهم فضای کسب وکار و اکوسیستم ارتباطات کشور هستند، شرکت مخابرات ایران از ۸ استارتاپ مهم این حوزه در نمایشگاه تلکام حمایت به عمل می آورد. بر اساس این گزارش، چابکی و خلاقیت و انرژی فراوان این کسب وکارهای نوپا در کنار بدنه سازمان یافته شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ ترین اپراتور کشور می تواند در رشد و توسعه بازار ارتباطات و خدمات کشور نقش مؤثری داشته باشد.
حمایت از ایده های نوین کسب وکارهای خلاق کشور، گشاینده مسیری برای تحقق اقتصادی کارآمد و فناوری محور است که شرکت مخابرات ایران با توجه به ظرفیت های گسترده نیز در همین راستا به دنبال ایفای نقش خود در حمایت از کسب وکارهای نوین است.
شرکت سلامت الکترونیک "برکت" و استارتاپ "آزمایش آنلاین" با حوزه فعالیت سلامت محور، استارتاپ "سامانه ملی اصناف کشور" با حوزه فعالیت دایرکتوری اصناف و همچنین استارتاپ خدمات آنلاین «اسپاد» در حوزه خدمات آنلاین شهروندی ازجمله کسب وکارهایی هستند که در نمایشگاه تلکام با شرکت مخابرات ایران همراه و همگام هستند.
همچنین شرکت "رابین اندیشه پایا" و استارتاپ سایت آموزش مجازی «دی» در حوزه های آموزش و تولید محتوا از دیگر استارتاپ های موردحمایت شرکت مخابرات ایران هستند.
شرکت "حفاظ الکترونیک میثاق" در حوزه مدیریت پخش مکانیزه و موسسه فرهنگی "آرین وب پارس" با حوزه فعالیت مخابراتی، استارتاپ هایی هستند که به عنوان همکار مخابرات در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ معرفی می شوند.
در نمایشگاه ایران تلکام امسال ۱۳۰ شرکت خصوصی، ۱۶ شرکت دولتی و ۲۰ شرکت خارجی حضور پیدا می کنند.
در این نمایشگاه علاوه بر ارایه جدیدترین دستاوردهای صنایع مخابراتی، تبادل اطلاعات و مذاکرات تولیدکنندگان و خدمات دهندگان انجام می شود، همچنین پنل های تخصصی مرتبط با صنایع مخابراتی و ارتباطی در طول ایام نمایشگاه برگزار می شود.
کد مطلب : ۲۷۰۱۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين