۰

چارخونه با محصولات جدید به تلکام ۲۰۱۸ آمد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۳
چارخونه با محصولات جدید به تلکام ۲۰۱۸ آمد
آیتی‌من - سعید رسول اف، مدیرعامل چارخونه در حاشیه برگزاری تلکام ۲۰۱۸ گفت: چارخونه یک بازار جامع محتوای دیجیتال است که دسترسی سریع، آسان و امن به صدها هزار برنامه، بازی و محتوای دیجیتال را برای کاربران فراهم می کند. 
وی افزود: چارخونه از دو سال پیش با همکاری ایرانسل و با چشم انداز گسترش بازار محتوای دیجیتال در ایران فعالیت خود را آغاز کرده و در کمتر از ۲ سال با همکاری ۶ هزار توسعه دهنده و ناشر اکنون بیش از ۱۸۴ هزار برنامه ، بازی و محتوای دیجیتال عرضه کرده است. 
مدیرعامل چارخونه تعداد کاربران فعال این بازار محتوایی را بیش از ۳ میلیون نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد کاربر بیش از ۲۵۰ هزار نفر، روزانه خریدار برخی از محتواهای عرضه شده در چارخونه هستند که همین امر باعث رشد و کسب سهم ۱۶ درصدی چارخونه از بازار محتوای دیجیتال شده است. 
سعید رسول اف با معرفی دو محصول جدید شرکت ژوبین یعنی آماروید و ابروید گفت: به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزه آی تی، همواره دغدغه کاهش هزینه ها و افزایش فروش توسعه دهندگان را داشته ایم. به همین منظور سعی کرده ایم در محصولاتی که عرضه می کنیم علاوه بر نفع کاربران، منافع توسعه دهندگان را نیز مدنظر قرار دهیم.  
وی در توضیح سامانه آماروید گفت: مهم ترین دغدغه توسعه دهندگان برنامه های کاربردی سنجش رفتار کاربران در استفاده از آن برنامه و دسترسی به آمارهای لحظه ای کاربران است. این مهم بخصوص بعد از بحث تحریم توسعه دهندگان ایرانی توسط شرکت گوگل و جلوگیری از ارایه خدمات گوگل آنالیتیکس به اپلیکیشن ها و برنامه های ایرانی بیش از پیش احساس شد. بر همین اساس در ژوبین سامانه آماروید را طراحی و اجرا کردیم که یک سامانه تحلیل رفتاری کاربران برنامه های موبایلی است. 
رسول اف ادامه داد: آماروید که بصورت رایگان خدمات خود را در اختیار توسعه دهندگان حاضر در چارخونه قرار می دهد، این امکان را برای آن ها فراهم می آورد تا به صورت آنلاین و لحظه ای به آمارهای برنامه خود دسترسی داشته و بتوانند به رایگان رفتار کاربران در اپلیکیشن خود را مورد بررسی قرار دهند. 
به گفته مدیرعامل چارخونه، آگاهی از تعداد کاربران فعال در لحظه و نمایش پراکندگی کاربران در ساعات مختلف شبانه روز، اطلاع از اینکه کاربران از کدام منطقه جغرافیایی با چه مدلی از گوشی و کدام نسخه سیستم عامل اندروید در حال استفاده از برنامه هستند تنها بخشی از امکاناتی است که آماروید به صورت رایگان در اختیار توسعه دهندگان حاضر در چارخونه قرار می دهد. 
سعید رسول اف در ادامه به معرفی دومین محصول ارایه شده در تلکام ۲۰۱۸ پرداخت و گفت: یکی دیگر از دغدغه های توسعه دهندگان برنامه های کاربردی و یا بازی های موبایلی بحث ذخیره سازی اطلاعات و هزینه های روزافزون مربوط به بخش سرورها است. بر همین اساس سعی کردیم تا با راه اندازی سرویس ابروید برای توسعه دهندگانی که محتوای دیجیتالی خود را روی چارخونه قرار می دهند خدمات رایگان دیگری ارایه دهیم تا با استفاده از آن هزینه های مربوط به ذخیره اطلاعات و سرور خود را کاهش دهند. 
مدیرعامل چارخونه گفت: از جمله خدماتی که ابروید به صورت رایگان در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد می توان به فضای ذخیره سازی نامحدود، تعریف ساب دامین اختصاصی برای هر حساب کاربری و بارگذاری سریع و آسان اطلاعات نام برد که البته در آینده و با توسعه این سامانه برنامه ها و خدمات دیگری نیز به صورت رایگان در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت. 
به گفته رسول اف استفاده از دو سرویس ابروید و آماروید به راحتی می تواند هزینه های پیش روی توسعه دهندگان محتوای دیجیتالی را کاهش داده و زمینه لازم برای رشد کیفیت محصولات آن ها را فراهم سازد. 
مدیرعامل چارخونه در پایان از ارایه آزمایشی یک محصول جدید دیگر نیز خبر داد و گفت: نسخه iOS بازار جامع محتوایی چارخونه نیز برای کاربران محصولات اپل به تازگی منتشر شده که البته در فاز اول و آزمایشی صرفا برنامه های کاربردی و بازی ایرانی و خارجی روی آن قرار گرفته است که در آینده بسیار نزدیک و با رفع مشکلات احتمالی، تمامی محتوای موجود در چارخونه اعم از موسیقی، فیلم، کتاب و مجلات نیز در کنار برنامه های کاربردی و بازی های داخلی و خارجی در اختیار کاربران محصولات اپل قرار خواهد گرفت.

 
کد مطلب : ۲۷۰۱۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما