۰
همزمان با هفته تکنولوژی دبی

نمایشگاه جیتکس آغاز بکار کرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۴
نمایشگاه جیتکس آغاز بکار کرد
 
سی و هشتمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس از دیروز ۲۲ مهرماه به مدت ۵ روز ( تا ۲۶ مهرماه) میزبان آخرین دستاوردهای شرکت‎های فناوری اطلاعات در حوزه های مختلفی همچون اینترنت چیزها، شهر هوشمند، هوش مصنوعی، سخت افزار و نرم‎افزار، اپلیکیش‎های موبایل، امنیت اطلاعات، بازی های رایانه‎ای، هواپیماهای بدون سرنشین، لپ تاپ و تبلت، گوشی تلفن همراه، زیرساخت و شبکه های ارتباطی، تکنولوژی صوتی و سایرخدمات اینترنتی است.
در این نمایشگاه پاویون جمهوری اسلامی ایران حضور ۳۱ شرکت ایرانی و با حمایت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، اتاق بازرگانی ایران، اتحادیه صادرکنندگان نرم افزار و مرکز توسعه فناوری اطلاعات وزارت ارشاد، تشکیل شده است.
از این تعداد ۱۸ استارتاپ با حمایت اتاق بازرگانی تهران، ۵ استارتاپ با حمایت اتاق بازرگانی اصفهان، ۵ شرکت نشر دیجیتال و ۳ شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه حضور یافته اند.
معرفی آخرین دستاوردها، تلاش برای جذب بازار خارجی و نیز حضور در نشست های تخصصی از جمله اهداف حضور شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های ایرانی در این رویداد بین المللی است.
این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات منطقه خاورمیانه، هم اکنون در مرکز تجارت جهانی دبی درحال برگزاری است.
 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۷۰۲۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما