۰
در نشست خبری نمایشگاه اتوکام مطرح شد:

اختصاص سالن به استارت آپ‎ها در نمایشگاه اتوکام اصفهان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۴
اختصاص سالن به استارت آپ‎ها در نمایشگاه اتوکام اصفهان
 
علی یارمحمدیان، مدیرعامل نمایشگاه اصفهان در نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه اتوکام با بیان اینکه این نمایشگاه طی روزهای 21 تا 25 آبان ماه برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به حضور شرکت های معتبر حوزه IT در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی اتوکام اصفهان، این نمایشگاه از جایگاه بسیار خوبی در کشور برخوردار است.
وی با بیان اینکه استمرار و نظم در برگزاری، یکی از مهم ترین شاخص های این نمایشگاه بوده است، گفت: کیفیت حضور شرکت ها، رویدادها و برنامه های جانبی این نمایشگاه که ابعاد علمی نمایشگاه را تقویت می کند و همکاری شرکت نمایشگاه های اصفهان با سازمان نظام صنفی رایانه ای استان به عنوان نهاد تخصصی این حوزه نیز از دیگر دلایل موفقیت این نمایشگاه به شمار می رود. یارمحمدیان اظهارکرد: در این نمایشگاه، موضوعات مرتبط با تولیدات داخلی و توجه به فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات داخل کشور بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.
رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای اصفهان نیز در این نشست گفت: بیست و چهارمین دوره اتوکام در سالی که با شعار حمایت از کالای ایرانی توأم است، توسعه اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی را دنبال می کند.
محمد اطرج با بیان اینکه بیست و چهارمین نمایشگاه اتوکام اصفهان بزرگترین رویداد حوزه فناوری اطلاعات است که بعد از الکامپ کشور حرف اول را در کشور می زند، اظهارکرد: از تاریخ ۱۵ تا ۲۶ مهرماه سال جاری پیش ثبت نام بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی اتوکام اصفهان انجام و از اول آبان پروسه جانمایی غرفه ها آغاز می شود. اطرج از تشکیل شورای سیاست‎گذاری نمایشگاه اتوکام با حضور تمام ذی نفعان این صنعت خبر داد و گفت: در این شورای سیاست گذاری نماینده فناوری اطلاعات اصفهان، نماینده استانداری، نماینده اداره کل ICT استان، نماینده شهرک علمی و تحقیقاتی، نماینده سازمان فاوا نماینده مخابرات و نماینده دانشگاه ها در شورای سیاست گذاری حضور دارند،  به حمایت همه نیاز داریم تا فعالانه‎تر توان ایرانی را به نمایش بگذاریم.
وی تصریح کرد: امسال یک سالن از نمایشگاه اتوکام برای حضور استارت آپ‎ها، اعضا و همچنین دانشجویانی که در مراکز رشد ICT دانشگاه ها فعال هستند، اختصاص داده شده و برنامه‎های ویژه ای برای حضور فریلنسرها در استان و خارج از استان در نظر گرفته شده است.
 
مرجع : شرکت نمایشگاه های اصفهان
کد مطلب : ۲۷۰۲۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما