۰

حضور «خاله ستاره» در جیتکس

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶
حضور «خاله ستاره» در جیتکس
آیتی‌من - مهرداد امینی، مدیرعامل موسسه "برگ نو" با بیان اینکه این شرکت نزدیک به 17 سال است که در زمینه تولید انیمیشن و اپلیکیشن در حوزه کودک و با موضوعات مرتبط با مهارت های زندگی و فناوری اطلاعات فعال است، گفت: در حوزه انیمیشن ما برند «خاله ستاره» را خلق کرده ایم که یک ستاره طلایی رنگ است که در انیمیشن های موزیکال مختلف این موسسه حضور  دارد و مورد علاقه بچه هاست.
وی افزود: در طول سال های فعالیت، محصولات کاملا ایرانی را تولید و به بازار ارایه کرده ایم که از آن جمله می توان به کارتون هایی در زمینه سواد دیجیتال و داستان های کهن ایرانی مثل مرزبان نامه و کلیله و دمنه اشاره کرد.
امینی با بیان اینکه با وجود تعداد زیاد کودکان در ایران، بازار نرم افزار و انیمیشن کودک در ایران چندان گسترده نیست، گفت: شرکت های متعددی به این حوزه وارد و پس از مدتی خارج شده اند. ولی "برگ نو" توانسته اقتصاد این حوزه را شکل بدهد و تقریبا به صورت بی رقیب در این بازار حضورش را تداوم ببخشد، هر چند که در مقاطعی این فعالیت اقتصادی نیست و صرفا به دلیل عشق به کار فرهنگی و انیمیشن حوزه کودک، با تامین هزینه ها از محل سایر درآمدها و فعالیت های موسسه، انیمیشن سازی برای کودکان را ادادمه داده ایم. وی هدف از حضور در نمایشگاه جیتکس را دسترسی به بازار بالقوه ایرانیان خارج از کشور دانست و افزود: علاوه بر انیمیشن، ما یه محصول با نام «ستارک» برای آموزش زبان انگلیسی داریم که مستقل از زبان فارسی است و می تواند در تمامی بازارهای غیرانگلیسی زبان استفاده شود. به گفته امینی، محصول ستارک حتی در کشورهایی مثل امارات متحده عربی که در آنها انگلیسی زبان دوم محسوب می شود، می تواند بازار داشته باشد که در جریان جیتکس، قرار است فعالیت های بازاریابی برای این محصول نیز انجام شود.

 
کد مطلب : ۲۷۰۳۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما