۰

«آپارتمانا» راهکار مدیریت مجتمع های مسکونی و تجاری

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴
«آپارتمانا» راهکار مدیریت مجتمع های مسکونی و تجاری
آیتی‌من -  فرهاد فرهوش، مدیرعامل شرکت نرم افزاری محک به عنوان شرکت مادر «آپارتمانا» درباره این محصول گفت: آپارتمانا محصولی است که مدیریت مجتمع های مسکونی و تجاری را تسهیل می کند و امکانات متنوعی مانند مدیریت ارتباطات مدیرساختمان، مدیریت مالی، مدیریت مشاعات، مدیریت ترددها و از این قبیل را ارایه می کند.

وی افزود: در این محصول که در سه بستر اندرویید، iOS و وب عرضه شده، امکان ارتباط و اعلانات مدیر ساختمان با ساکنین از طریق تابلو اعلانات و Push Notification و ارتباطات دو طرفه ساکنین فراهم شده و علاوه بر آن محاسبه ساده شارژ ساختمان با تنظیمات مورد نظر مدیر ممکن است. همچنین پرداخت حق شارژ واحدها درون این برنامه فراهم شده که پس از پرداخت به صورت خودکار به حساب ساکنان منظور می شود.

فرهوش گفت: این محصول هم اکنون در مرحله پیش عرضه است و تا کنون بیش از 250 ساختمان فعال از آن استفاده می کنند و حدود یک هزار ساختمان نیز اقدام به ثبت نام کرده اند که قطعا با عرضه رسمی محصول این آمار افزایش چشمگیری می یابد.

وی در مورد مدل درآمدی آپارتمانا گفت: بر اساس طرح تجاری ما، مجتمع های تا 8 واحد به صورت رایگان از این محصول استفاده خواهند کرد و مجتمع های پرواحدتر، به ازای هر واحد سالانه 5 هزار تومان خواهند پرداخت.

وی مزیت «آپارتمانا» نسبت به محصولات مشابه را اتصال و یکپارچه سازی با نرم افزار مالی محک عنوان کرد و گفت: نرم افزار مالی و حسابداری محک با پوشش بیش از 50 هزار کسب وکار فعال در بازار حضور دارد و این یکپارچه سازی کمک می کند که نیازهای حسابداری مجتمع های بزرگ و مجتمع های تجاری به بهترین شکل پاسخ داده شود. ضمن اینکه امکاناتی مثل مدیریت مشاعات، مدیریت تردد و از این قبیل نیز در فاز بعدی به آپارتمانا افزوده خواهد شد.

وی گفت: امکان دیگری که برای این محصول درنظر گرفته شده، ایجاد بازار تخصصی است؛ به این معنی که ساختمان ها معمولا نیازمند پیمانکارهایی برای انجام امور خدماتی و تاسیسات هستند. آپارتمانا این امکان را به موسسه های خدماتی خواهد داد که خود را به مدیران مجتمع ها معرفی کنند. 

وی رونمایی رسمی آپارتمانا را منوط به جذب سرمایه گذار برای ورود پرقدرت به بازار اعلام کرد و گفت که یکی از اهداف شرکت در نمایشگاه تراکنش، مذاکره و معرفی محصول برای جذب سرمایه گذار است. 

 
کد مطلب : ۲۷۰۵۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما