نخستین شعبه سوپرمارکت حضوری دیجیکالا در تهران افتتاح شد
تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۴ ساعت ۱۰:۳۵
آیتیمن- مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجیکالا در مراسم افتتاحیه این فروشگاه اعلام کرد که این شرکت برنامه دارد تا پایان سال ۱۴۰۴ حداقل ۳ شعبه دیگر از این سوپرمارکتها را در تهران راهاندازی کند.
او تأکید کرد: هدف ما ارائه بهترین تجربه خرید به مشتریان است، چه از طریق آنلاین و چه آفلاین. این فروشگاه مکمل سرویس آنلاین ماست و به افزایش سهم بازارمان کمک میکند.
علی نوری، معاون تجارت سریع دیجیکالا نیز این رویداد را گامی مهم در راستای تحقق مدل تجاری امنیچنل توصیف کرد و افزود: برندهای جهانی مانند آمازون و علیبابا سالهاست این مدل را با موفقیت اجرا کردهاند. ما نیز با الهام از این تجربیات، برنامه توسعه گستردهای برای فروشگاههای حضوری خود داریم.
به گفته وی، این سوپرمارکت با شعار «تازگی، نزدیکتر از همیشه» فعالیت خود را آغاز کرده و طیف گستردهای از کالاهای تندمصرف شامل مواد غذایی، پروتئین، میوه و سبزیجات تازه، نان گرم، نوشیدنیها و محصولات بهداشتی-آرایشی را عرضه میکند. مشتریان میتوانند هم به صورت حضوری و هم از طریق سرویس آنلاین از این فروشگاه خرید کنند.
نوری درباره مزایایی که این فروشگاهها به مشتریان ارائه میکنند، گفت: تنوع کالا و کنار هم بودن کالای سوپرمارکتی پروتئین و گوشت کافه و نان و میوه و سبزی و غذا و اسنک یکی از مزایایی است که در این مجموعه مشتریان خواهند داشت. علاوه بر این مشتریان در آینده میتوانند از فروشگاه فیزیکی خرید اعتباری انجام دهند. ضمن اینکه امکان خرید تلفنی و خرید آنلاین هم از این فروشگاهها فراهم است.
حامد غضنفری، معاون تجارت سریع دیجیکالا، با اشاره به اینکه ۹۷ درصد بازار کالاهای تندمصرف (FMCG) در اختیار خردهفروشی آفلاین است، گفت: رقیب اصلی ما در این حوزه بازار آفلاین سنتی است. ما برای تامینکنندگان نیز سیستم تبلیغات یکپارچهای طراحی کردهایم.
غضنفری درباره برنامه توسعه این فروشگاهها گفت: برنامه داریم تا سه سال آینده در تمام مراکز استانهای کشور حضور داشته باشیم و تا پایان امسال نیز پوشش کامل تهران را محقق میکنیم. ضمن اینکه همین امسال در کرج نیز افتتاح سوپرمارکتهای دیجیکالا آغاز خواهد شد.
به گفته وی، مدل توسعه این فروشگاهها ترکیبی از مدیریت مستقیم و فرانچایز خواهد بود.
او تأکید کرد: هدف ما ارائه بهترین تجربه خرید به مشتریان است، چه از طریق آنلاین و چه آفلاین. این فروشگاه مکمل سرویس آنلاین ماست و به افزایش سهم بازارمان کمک میکند.
علی نوری، معاون تجارت سریع دیجیکالا نیز این رویداد را گامی مهم در راستای تحقق مدل تجاری امنیچنل توصیف کرد و افزود: برندهای جهانی مانند آمازون و علیبابا سالهاست این مدل را با موفقیت اجرا کردهاند. ما نیز با الهام از این تجربیات، برنامه توسعه گستردهای برای فروشگاههای حضوری خود داریم.
به گفته وی، این سوپرمارکت با شعار «تازگی، نزدیکتر از همیشه» فعالیت خود را آغاز کرده و طیف گستردهای از کالاهای تندمصرف شامل مواد غذایی، پروتئین، میوه و سبزیجات تازه، نان گرم، نوشیدنیها و محصولات بهداشتی-آرایشی را عرضه میکند. مشتریان میتوانند هم به صورت حضوری و هم از طریق سرویس آنلاین از این فروشگاه خرید کنند.
نوری درباره مزایایی که این فروشگاهها به مشتریان ارائه میکنند، گفت: تنوع کالا و کنار هم بودن کالای سوپرمارکتی پروتئین و گوشت کافه و نان و میوه و سبزی و غذا و اسنک یکی از مزایایی است که در این مجموعه مشتریان خواهند داشت. علاوه بر این مشتریان در آینده میتوانند از فروشگاه فیزیکی خرید اعتباری انجام دهند. ضمن اینکه امکان خرید تلفنی و خرید آنلاین هم از این فروشگاهها فراهم است.
حامد غضنفری، معاون تجارت سریع دیجیکالا، با اشاره به اینکه ۹۷ درصد بازار کالاهای تندمصرف (FMCG) در اختیار خردهفروشی آفلاین است، گفت: رقیب اصلی ما در این حوزه بازار آفلاین سنتی است. ما برای تامینکنندگان نیز سیستم تبلیغات یکپارچهای طراحی کردهایم.
غضنفری درباره برنامه توسعه این فروشگاهها گفت: برنامه داریم تا سه سال آینده در تمام مراکز استانهای کشور حضور داشته باشیم و تا پایان امسال نیز پوشش کامل تهران را محقق میکنیم. ضمن اینکه همین امسال در کرج نیز افتتاح سوپرمارکتهای دیجیکالا آغاز خواهد شد.
به گفته وی، مدل توسعه این فروشگاهها ترکیبی از مدیریت مستقیم و فرانچایز خواهد بود.