۰

اپلیکیشنی که به بهبود کشاورزی کمک می کند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۵۹
اپلیکیشنی که به بهبود کشاورزی کمک می کند
بیش از دو سوم از فقیرترین افراد جهان در مزارع کوچکی زندگی می کنند که در نواحی روستایی کشورهای در حال توسعه قرار دارند. بسیاری از دشواری هایی که کشاورزان این مزارع از آنها رنج می برند، ناشی از مشکلات زنجیره تامین کشاورزی هستند. از آنجا که این کشاورزان قادر به گرفتن وام از بانک نیستند، مجبور می شوند از وام هایی با بهره بالا استفاده کنند. 

آنها سرمایه لازم را با وام به دست می آورند اما در مورد پیش بینی آب و هوا، حمله آفت ها، کاربرد مواد مغذی مطلوب و قیمت کنونی بازار، اطلاعات کمی دارند. کشاورزان باید پیش از فاسد شدن محصولات، آنها را در بازه زمانی کوتاهی بفروشند اما اغلب به فروشندگان، دسترسی مستقیم ندارند؛ در نتیجه باید به واسطه هایی مراجعه کنند که از آنها وام گرفته اند.

یک استارتاپ آمریکایی موسوم به ریکالت (Ricult)، پلتفرمی ابداع کرده که می تواند بینش های لازم برای بهبود کار و محصول را در اختیار کشاورزان قرار دهد. کشاورزان می توانند با استفاده از این ابزار، ورودی هایی مانند دانه و کود را بررسی کنند، بر پیش بینی آب و هوا نظارت داشته باشند و مستقیما با فروشندگان محصولات کشاورزی ارتباط برقرار کنند. به علاوه، این اپلیکیشن با ارائه توصیه های لازم براساس آزمایش خاک، به افزایش محصولات کشاورزی کمک می کند. 
 
مرجع : ايسنا
کد مطلب : ۲۷۰۵۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما