۰
در بازدید رئیس سازمان استاندارد از مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر اعلام شد:

محصولات شرکت های دانش بنیان گواهی نامه استاندارد می گیرد

تاریخ انتشار
جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۶
محصولات شرکت های دانش بنیان گواهی نامه استاندارد می گیرد
آیتی‌من - نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران روز چهارشنبه ۳۰ آبان با حضور در مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر از نزدیک با فعالیت های این مجموعه و استارت آپ های مستقر در این مرکز آشنا شد.

وی در این بازدید با اشاره به اثرات مثبت راه اندازی این مجموعه گفت: در بازدیدی که از مرکز فناوری داشتم متوجه شدم همکاری ها و هم افزایی های زیادی بین دانشگاه امیرکبیر و شرکت کره ای سامسونگ صورت گرفته است که این همکاری ها موجب پیشرفت جوانان ایرانی در حوزه فناوری می شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد در مورد استانداردهای بین المللی مسئولیت اجتماعی گفت: یکی از مهم ترین مولفه های توسعه پایدار حفظ محیط زیست است. امسال در سازمان بین المللی استاندارد برای حفظ محیط زیست دو راهکار مدیریت زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی تدوین شد. 

شرکت سامسونگ راه اندازی مرکز فناوری را به عنوان فعالیت مسئولیت اجتماعی خود انجام داده است که برگرفته از همان استانداردهای بین المللی و جهانی مسوولیت اجتماعی است.

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر سال ۹۶ با سرمایه گذاری و حمایت تجهیزاتی و فنی سامسونگ در محل برج فناوری دانشگاه امیرکبیر تهران افتتاح شد. 

تمرکز اصلی فعالیت این مرکز در حوزه های مرتبط با مسوولیت اجتماعی سامسونگ مانند بهداشت و سلامت، محیط زیست، انرژی، آموزش، پژوهش و توسعه پروژه های کاربردی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است. 

تیم های جذب شده در این مرکز از خدماتی همچون فضای کاری رایگان، حمایت مالی و تجهیزاتی، مشاوره و آموزش و... برخوردار می شوند. مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر هیچ گونه مالکیتی بر روی شرکت ها و محصولات نخواهد داشت و تمامی سهم آن در اختیار صاحبان ایده و استارت آپ ها خواهد بود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در بازدید خود از برنامه ریزی های این سازمان برای اعطای گواهینامه استاندارد به محصولات شرکت های دانش بنیان خبر داد. به گفته پیروزبخت تاکنون ۱۵ محصول این گواهینامه را دریافت کرده اند.

 
کد مطلب : ۲۷۰۶۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما