۰

طراحی سامانه خرید و فروش ملک در یک شرکت دانش بنیان

تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۲
طراحی سامانه خرید و فروش ملک در یک شرکت دانش بنیان

عباس برتینا گفت: خریداران ملک در پایتخت دیگر لزومی ندارد در تمام شهر بچرخند وقت و انرژی برای یافتن خانه مسکونی مورد نظرشان صرف کنند، چراکه با راه اندازی سامانه و اپلیکیشن «ملکانا» به سادگی و بدون واسطه خانه دلخواه خود را پیدا کنند و آن را خریداری کنند.

وی با بیان راه اندازی این اپلیکیشن با پوشش استان تهران گفت: در این سامانه خدمات متنوع و متعددی از جمله امکان بازدید آنلاین و سه بعدی از املاک در هر منطقه از استان تهران به شهروندان ارائه می شود.

بنیان گذار استارت‎آپ دانش بنیان «ملکانا» با بیان اینکه، تا کنون بیش از 20 هزار ملک در تهران را تصویربرداری کرده و در این اپلیکیشن بارگذاری شده است می گوید: استفاده از این سامانه نه تنها سرعت انجام معاملات را به شدت افزایش داده است، بلکه در مواردی دست واسطه های دریافت کننده حق کمیسیون های غیر قانونی را نیز کوتاه کرده است.

وی افزود: برخلاف مجموعه های دیگر که در حوزه املاک و مسکن به صورت سنتی فعالیت می کنند، ما با فناوری نوین به این عرصه ورود کردیم و توانستیم از معاونت علمی ریاست جمهوری گواهی دانش بنیان با دو بخش تکنولوژی واقعیت فضای مجازی مجوز دریافت کنیم.

به گفته برتینا، این اپلیکیشن به صورت اختصاصی به منظور خرید، فروش، رهن و اجاره ملک طراحی شده و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به صورت رایگان به آگهی املاک دسترسی داشته باشند و یا ملک مورد نظر خود را جهت فروش و یا اجاره در این برنامه ثبت نمایند.

وی با تاکید براینکه، درحال حاضر کشور در حوزه املاک با مشکل عدم شفافیت قیمت، ارائه قیمت نامناسب توسط مالک یا تشدید قیمت از سوی برخی بنگاه ها مواجه است، افزود: اما در تکنولوژی طراحی شده این اپلیکیشن، کارشناسی قیمت به صورت اتوماتیک صورت می گیرد.

برتینا گفت: این اپلیکیشن به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است و شهروندان پس از اجرای برنامه به موقعیت مکانی املاک روی نقشه دسترسی خواهند داشت. 

وی با تاکید براینکه، تلاش این مجموعه در حقیقت شفاف سازی قیمت به نحوی است که بازار را به اصلاح و کنترل قیمت هدایت کند، افزود: برای نخستین بار در جهان است که ما به صورت گسترده از این تکنولوژی در حوزه املاک استفاده می کنیم.

 
مرجع : ايرنا
کد مطلب : ۲۷۰۷۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما