۰

رونمایی از مانیتورهای ULTRA ال­ جی در نمایشگاه CES

تاریخ انتشار
شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲
رونمایی از مانیتورهای ULTRA ال­ جی در نمایشگاه CES

آیتی‌من - نمایشگر 49 اینچی UltraWide ال ­جی، از صفحه نمایش خمیده باکیفیت بزرگی با نسبت تصویر 32:9 بهره می برد. فضای زیادی که این مانیتور 49 اینچی در اختیار می­گذارد در کنار نسبت تصویری آن باعث می­ شود که مانیتور UltraWide گزینه مناسبی برای انجام دادن چند کار به صورت همزمان شود. نسبت پیکسلی 5120X1440 (معادل دو مانیتور 27 اینچی QHD در کنار هم) و با وجود تراکم پیکسلی 108 پیکسل در هر اینچ (PPI)، این مانیتور وضوح تصویر بسیار بالایی داشته و باعث می­شود نوشته­ ها راحت­تر خوانده شده و ویدیوها و تصاویر راحت­تر ویرایش شوند.




این مانیتور با پشتیبانی از HDR10 می­تواند بازی­ها و ویدئوهای HDR را به نمایش بگذارد.



این نمایشگر از حالت تصویر در تصویر بهره می­برد که می تواند تصاویر را از ورودی­های مختلف در کنار هم قرار داده و همزمان چند نرم ­افزار را اجرا کند. با نرم افزار کنترل دوگانه (Dual Controller Software) می­توان چندین دستگاه متصل را با یک کیبورد و ماوس کنترل کرد و با PBP جریان کاری و بهره ­وری را افزایش داد. همچنین با وجود درگاه USB Type-C کاربران می­توانند همزمان هم اطلاعات منتقل کرده و هم دستگاه های شان از جمله لپ تاپ را شارژ کنند. 



مانیتور UltraGear سال 2019 ال­ جی نیز از صفحه نمایش IPS بهره برده و با پشتیبانی از NVIDIA G–SYNC و نرخ بازسازی تصویر 144 هرتز، بازی را به صورت روان و سریع به نمایش می­گذارد. تصاویر غنی با رنگ­های خیره­ کننده برای صفحه نمایش 3840 در 1600 استانداردسازی شده­ اند و 98 درصد از طیف رنگی DCI–P3 را پوشش می­ دهند.



مانیتور UltraGear با صفحه نمایش خمیده، نسبت تصویر 21:9 و طراحی بدون قاب مانند، برای بردن گیمرها به سرزمین بازی طراحی شده است. نور زمینه این مانیتور که برای بازی کردن طراحی شده است، تا شش رنگ مختلف را به نمایش گذاشته و می تواند با حس و حال بازی و گیمر هماهنگ شود و از خستگی چشم هنگام بازی هم جلوگیری کند.

 
کد مطلب : ۲۷۰۸۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما