۰

کشف مشکل سخت افزاری مک بوک پرو

تاریخ انتشار
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۱
کشف مشکل سخت افزاری مک بوک پرو
 
به گزارش وب سایت The Verge، این مشکل سیستم روشنایی و نوردهی پس زمینه ی نمایشگر مک بوک پرو را تحت تاثیر قرار داده است، به طوری که نور پس زمینه که از پایین نمایشگر تابیده می شود، بسیار نابرابر و غیرهمگون است و از این رو ماهیتی آزاردهنده پیدا می کند. 

براساس اطلاعات ارایه شده توسط iFixit این مشکل برگرفته از کابلی است که نمایشگر مک بوک پرو را به برد کنترلی در بدنه ی مک بوک پرو متصل می کند. این مشکل ابتدا به صورت ضعیف شدن نور در برخی نقاط پایین نمایشگر نمود پیدا می کند، اما به مرور مشکل حادتر شده و در صورت باز کردن لید نمایشگر به صورت کامل، نوری تابیده نشده و نمایشگر به صورت کامل در حال خاموش کار می کند.



هنوز مشخص نیست که فلکس گیت تا چه اندازه گسترده است و چه تعداد از کاربران تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته اند. با توجه به اینکه این مشکل به مرور زمان برای مک بوک ها اتفاق می افتد، شاید شماری از کاربران شاهد بروز مشکل طی ماه ها یا سال های آینده باشند.




بنا به گفته iFixit، با توجه به ساختار یکپارچه کابل ها با نمایشگر، در صورت بروز مشکل باید کل نمایشگر تعویض شود. در حالی که کاربران نسخه های قدیمی مک بوک پرو در صورت بروز چنین مشکلی تنها با خرید یک کابل ۶ دلاری قادر خواهند بود مشکل را یرطرف کنند.

 
مرجع : The Verge
کد مطلب : ۲۷۱۱۴۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما