۰

رونمایی از نمایشگرهای تجاری 8K سامسونگ در نمایشگاه ISE 2019

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶
رونمایی از نمایشگرهای تجاری 8K سامسونگ در نمایشگاه ISE 2019
  
آی‌تی‌من- این نسل جدید با استفاده از فناوری QLED سامسونگ توانسته است کیفیت تصویر نمایشگرهای تجاری را به استاندارد 8K برساند. این ارتقای کیفیت تصویر می‌‏تواند تاثیر بسیار زیادی بر بازار نمایشگرهای ساینیج بگذارد و امکان‏‌های جدیدی را در اختیار کسب‏‌وکارها قرار دهد. 

علاوه بر این، شرکت سامسونگ مجموعه‎ای از دیگر محصولات خود شامل مدل 2019 نمایشگر فوق بزرگ خود موسوم به وال و فناوری Multi-Link LED HDR برای نمایشگرهای ساینیج را در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌‏مندان قرار داده است.
در نمایشگر ساینیج QLED 8K سامسونگ با اندازه 82 اینچی، کیفیت تصویر ورودی با استفاده از هوش مصنوعی تا حد استاندارد 8K ارتقا پیدا کرده است. استفاده از فناوری ارتقای کیفیت با هوش مصنوعی در نمایشگرهای تجاری بسیار مورد توجه کاربران این محصولات قرار گرفته است. زیرا اکنون آنها می‏‌توانند محتوای موردنظر خود را با رزولوشن پایین‎تر، یعنی با هزینه کمتر، تولید کنند اما تصویر نهایی را با کیفیت 8K روی نمایشگرهای خود پخش کنند.

طراحی بسیار باریک این نمایشگر با ضخامت 40 میلی‏‌متر امکان نصب راحت آن را فراهم کرده و در عین حال در هر دو حالت ایستاده یا افقی، کاملا با دکوراسیون محل نصب همخوانی پیدا می‏‌کند. مدل جدید ساینیج سامسونگ تصویر را با رزولوشن 4320*7680 پیکسل پخش می‏‌کند و این یعنی از هر فاصله نزدیکی نیز چشم انسان قادر به دیدن تک پیکسل‎ها نخواهد بود.

نمایشگرهای تجاری QLED 8K نیز همانند تلویزیون‏‌های خانگی QLED 8K سامسونگ با استفاده از تنظیم نقطه به نقطه نور، رنگ سیاه را کاملا تاریک نشان می‏‌دهند. این نمایشگرها همچنین مجهز به قابلیت +HDR10 و حداکثر روشنایی 4000 نیت هستند و در نتیجه می‌‏توانند 100 درصد حجم رنگ را در تصویر نمایش دهند.
 

نمایشگر غول‎پیکر وال با اندازه 292 اینچ و کیفیت 8K
شرکت سامسونگ نسخه جدیدی از نمایشگرهای سری وال خود را با اندازه 292 اینچ و کیفیت تصویر 8K در نیمه نخست امسال رونمایی می‌کند. سری وال در واقع یک نمایشگر فوق بزرگ ماژولار است که برای مجتمع‏‌های مسکونی لوکس و یا کاربردهای تجاری طراحی شده است. این نمایشگرها از نظر شکل و اندازه در فاصله 73 تا 292 اینچ قابل تنظیم و تغییر هستند.

طراحی باریک و بدون حاشیه سری وال باعث می‏‌شود که این محصول کاملا با محیط اطراف خود سازگار شود. با استفاده از حالت Ambient در این نمایشگر نیز شما می‏‌توانید انواع محتوا از عکس تا آثار هنری را مطابق با محیط اطراف خود پخش کنید. این نمایشگر همچنین دارای یک قاب قابل تنظیم است.
 
معرفی فناوری Multi-Link LED HDR در اولین نسل ساینیج‌‏های LED
سامسونگ اولین فناوری 8K LED HDR را به نام Multi-Link LED HDR در این نمایشگاه رونمایی کند. این فناوری با استفاده از الگوریتم اختصاصی سامسونگ برای تحلیل صحنه، هر محتوایی را بدون استفاده از متادیتای خاص، به کیفیت HDR ارتقا می‏‌دهد.
این فناوری برای تنظیم دقیق و بهینه روشنایی و کنتراست از روش مپینگ معکوس تون رنگ (ITM) و پیک دینامیکی استفاده می‏‌کند. قابلیت مپینگ رنگ نیز امکان نمایش دقیق رنگ‏‌ها در LED را فراهم می‌‏کند.

همچنین Multi-Link LED HDR مجهز به حالت Live بوده و تصویر زنده ورودی را با تاخیر بسیار کمی پخش می‏‌کند. این سری از نمایشگرها دارای یک کابل LAN به طول 100 متر هستند که نیاز به استفاده از تجهیزات و کابل‏‌های متعدد در کنار نمایشگر را بسیار کمتر می‏‌کند.

 
سری OMN/OMN-D: معرفی ساینیج‌‏های نیمهبیرونی
همچنین شرکت سامسونگ سری جدید از نمایشگرهای خود به نام OMN/OMN-D را امسال در سطح جهانی رونمایی خواهد کرد که عملکردی نیمه‎بیرونی خواهند داشت. این نمایشگرها با دو اندازه 46 و 55 اینچی برای استفاده داخل ویترین فروشگاه طراحی شده و با نرخ کنتراست 5000:1 و حداکثر روشنایی 4000 نیت، می‌‏توانند تصویر موردنظر شما را با نهایت دقت و شفافیت نمایش دهند.

سری OMN-D یک نمایشگر دو طرفه است و لذا تصویر را هم برای بیرون فروشگاه و هم برای داخل آن پخش کرده و به این ترتیب تاثیر بیشتری بر تصمیم مشتری به خرید می‎گذارد. این سری مجهز به اتصال WiFi بوده و تنها یک کابل شبکه و یک کابل برق دارد و به این ترتیب تجمع کابل در اطراف آن بسیار کم است.

هردوی این نمایشگرها دارای تاییدیه IP5X برای مقاومت در برابر گردوغبار و حفاظت سه مرحله‌‏ای در برابر گرما هستند تا بتوانند برای ساعت‏‌های طولانی کار کنند. سری‏‌های جدید دارای یک سیستم MagicINFO S6 داخلی با سیستم عامل تایزن 4.0 برای مدیریت محتوای در حال پخش هستند. انواع کسب‌‏وکارها از رستوران‎های بیرون‏‌بر تا فروشگاه‌‏های بزرگ همه می‌‏توانند از آنها استفاده کنند.

کارلو پانیگاتی، مدیر شرکت لوکسوتیکا (Luxottica) از برندهای پیشتاز طراحی، تولید، توزیع و فروش لوازم لوکس، مد و ورزشی در ایتالیا می‏‌گوید «بسیار مفتخریم که در همکاری با سامسونگ از فناوری تاثیرگذار نمایشگرهای نیمه بیرونی OMN استفاده می‏‌کنیم. برند لوکسوتیکا با داشتن 15 هزار ویترین دیجیتالی در فروشگاه‌های خود و مشتریان‏‌مان در سراسر جهان، یکی از بزرگترین پخش کننده خصوصی محتواهای تبلیغاتی در سراسر جهان است».

شرکت سامسونگ همچنین نمایشگرهای 4K سری QMR و QBR خود را در پنج اندازه از 43 تا 75 اینچ در نمایشگاه ISE 2019 رونمایی خواهد کرد. این نمایشگرها نیز دارای تاییدیه IP5X برای مقاومت در برابر گردوغبار، سیستم امنیتی ناکس سامسونگ و امکان اتصال WiFi هستند. سری QMR برای فروشگاه‌‏ها، پاساژها و فرودگاه‏‌ها طراحی شده و دارای حداکثر روشنایی 500 نیت و پنل ضدانعکاس نور است. اما سری QBR با حداکثر روشنایی 350 نیت برای فروشگاه‏‌های کوچک، ایستگاه‌‏ها و ترمینال‏‌های مسافری طراحی شده است. نسخه‏‌های جدید هردوی این نمایشگرها اکنون با طراحی متقارن‏‌تر و حاشیه‏‌های باریک‌‏تر عرضه می‏‌شوند.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۱۲۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما