۰

هکرها اطلاعات شخصی هزاران پلیس FBI را فاش کردند

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱
هکرها اطلاعات شخصی هزاران پلیس FBI را فاش کردند
به گزارش آی‌تی‌من به نقل از TechCrunch، این هکرها در واقع سه وب‌سایت مرتبط با انجمن آکادمی ملی FBI را هک کردند که این انجمن در زمینه آموزش تخصصی نیروهای فدرال و ایالتی به فعالیت می‌پردازد. هکرها محتویات همه این وب‌سایت‌ها را از سرورشان دانلود کردند و این اطلاعات را برای دانلود روی وب‌سایت خود قرار دادند.
این اطلاعات حاوی ۴ هزار سند منحصر به‌فرد است که شامل نام اعضا، آدرس ایمیل‌های خصوصی و دولتی، عناوین شغلی، شماره تلفن و آدرس محل سکونت افراد خبره FBI می‌شود. از آنجا که انجمن آکادمی ملی FBI وظیفه آموزش به ماموران آمریکایی و خارجی‌ای می‌پدازد که از مهارت‌های بالایی برخوردار هستند، انتشار اطلاعات آنها، آسیب جدی‌ای به پلیس فدرال وارد می‌کند.
تک‌کرانچ با یکی از این هکرها که نخواسته اسم و هویتش فاش شود، از طریق چت رمزنگاری شده صحبت کرده است. این هکر در این چت گفته است: ما بیش از هزار وب‌سایت را هک کرده‌ایم و هم‌اکنون در حال ساختاربندی این اطلاعات هستیم و به زودی آنها را خواهیم فروخت.
این هکر همچنین گفته است: فکر می‌کنم که به زودی لیستی از وب‌سایت‌های دولتی که آنها را هک کرده‌ایم، منتشر خواهد شد.
وی در پاسخ به سوال تک‌کرانچ که آیا با انتشار اطلاعات آژانس‌های فدرال و اجرای قانون، اعضای آنها در خطر خواهند افتاد، گفت: بله به احتمال زیاد.
این هکر ادعا کرد که داده‌های در دسترس آنها شامل حداقل یک میلیون سند درباره کارکنان آژانس‌های فدرال و سازمان‌های خدمات عمومی می‌شود.
این غیرمعمول نیست که داده‌های به سرقت رفته، در انجمن‌های هکری و وب‌ تاریک فروخته می‌شوند، اما هکرهای وب‌سایت‌های فدرال آمریکا گفته‌اند که احتمالا این اطلاعات را به صورت رایگان ارایه دهند تا نشان دهند که چه چیزهای جالبی را به دست آورده‌اند.
این هکر که یکی از ۱۰ هکر این گروه است، می‌گوید که بسیاری از وب‌سایت‌های دولتی که توانسته‌اند آنها را هک کنند، به روز نبودند و پلاگین‌های قدیمی داشتند.
مترجم : نسترن صائبی
مرجع : TechCrunch
کد مطلب : ۲۷۱۶۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما