۰

شرکت‌های خلاق تا سقف ۶۰۰میلیون‌ریال یارانه سود تسهیلات دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴
شرکت‌های خلاق تا سقف ۶۰۰میلیون‌ریال یارانه سود تسهیلات دریافت می‌کنند

آی‌تی‌من- در راستای چارچوب سیاست‌های مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این یارانه از طریق صندوق‌های پژوهش و فناوری منتخب پرداخت شده و به تسهیلات دریافتی با موضوع صادرات و انتقال فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، از بانک‌ها، صندوق‌ها و نهادهای مالی تعلق می‌گیرد.

«یارانه سود تسهیلات» مبلغی است (تا سقف 60 میلیون تومان) که در صورت دریافت تسهیلات صادراتی یا انتقال فناوری از بانک‌ها، صندوق‌ها و نهادهای مالی و رعایت شرایط مندرج در مصوبه یارانه تسهیلات، شرکت مشمول استفاده از آن یارانه خواهد شد.

شرکت‌های برتر صادراتی تا سقف 611میلیون ریال و تنها برای قراردادهای انتقال فناوری و شرکت‌های توانمند صادراتی تا سقف 611میلیون ریال و شرکت های دارای پتانسیل تا سقف 411میلیون ریال امکان استفاده از مبلغ یارانه سود تسهیلات را دارند.

بدین منظور متقاضیان (شرکت‌های خلاق صادراتی) پس از مطالعه و احراز شرایط دستورالعمل اعطای سود تسهیلات می توانند درخواست‌شان را از طریق پرونده کاربری خود در سامانه bizservices ارسال کنند.

رشد صادرات، اولین محموله صادراتی، حضور در کشور جدید، صادرات محصول جدید، ایجاد زیرساخت در کشور خارجی(دفتر کار، انبار، واحد تولیدی)،انعقاد قرارداد انجام پروژه در کشور خارجی،کسب رتبه های ملی، استانی و بخشی در حوزه صادرات، انتقال فناوری و سایر موارد به تشخیص مرکز از جمله محورهای اصلی معیارهای محاسبه اعطای یارانه است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر فایل pdf «دستورالعمل اعطای یارانه سود تسهیلات» را از اینجا دانلود و مطالعه کنند.

 
کد مطلب : ۲۷۱۸۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما