۰
به مناسبت پنجاهمین سالگرد فرود انسان روی کره ماه

سامسونگ کمپین «تاریخ ساز» تلویزیون QLED را راه‎اندازی کرد

تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۱
سامسونگ کمپین «تاریخ ساز» تلویزیون QLED را راه‎اندازی کرد
 
آی‌تی‌من- این کمپین با همکاری شبکه CNN و به مناسبت پنجاهمین سالگرد فرود آپولو 11 روی ماه در سال 1969 ساخته خواهد شد، زمانی که تلویزیون تمامی مردم در سراسر جهان را قادر ساخت تا این رخداد بزرگ را شاهد باشند.
 
عرضه سری 2019 تلویزیون‌های QLED 8K سامسونگ با جابه‌جا کردن مرزهای فناوری این صنعت، بار دیگر تاریخ تلویزیون را تغییر داده و اکنون به مصرف کنندگان امکان می‎دهد تا محتوای ویدیویی را با بالاترین رزولوشن ممکن در این صنعت تماشا کنند.
 
در این کمپین، تبلیغات QLED 8K سامسونگ با استفاده از تصاویری از مستند مشهور «آپولو 11» ساخته شده و خود این مستند نیز با حمایت مالی سامسونگ در شبکه CNN پخش خواهد شد.
 
این مستند نگاهی دارد به پشت صحنه تمام تلاش‌هایی که سازمان ناسا برای اعزام نیل آرمسترانگ، باز آلدوین و مایکل کالینز به ماه انجام داد. در این کمپین بخش‎هایی اختصاصی شامل مصاحبه با اسکات کلی، فضانورد بازنشسته، درباره تجربه‎های شخصی او در سفر به فضا، به مستند «آپولو 11» اضافه شده است.
 
در بخش دیگری از این کمپین نیز یک برنامه سه قسمتی با همکاری شبکه CNN پخش خواهد شد. این برنامه به موضوعات مرتبط با نسل جدید رهبران زن که آینده اکتشافات بزرگ را تعیین خواهند کرد، توسعه فناوری‎های انقلابی برای فرستادن انسان به دورترین مرزهای جهان و نهایتا نگاهی به استقبال از نیروی کار جوان‎تر و با  تعدد بیشتر، خواهد پرداخت.
 
تلویزیون‌های QLED 8K سامسونگ
سری 2019 تلویزیون‎های QLED سامسونگ بهترین کیفیت تصویر را در قالب طراحی چشمگیر و فناوری‎های هوشمند در اختیار کاربران قرار می‎دهد. این تلویزیون‌ها در بسیاری از کشورهای جهان در اندازه‎های متنوع 65، 75، 82، 85 و 98 اینچی به بازار عرضه شده است. با استفاده از پردازنده کوانتومی 8K و قابلیت ارتقای کیفیت تصویر، این تلویزیون‎ها می‎توانند حتی کیفیت محتوای عادی را نیز تا حد 8K ارتقا دهند.

 
کد مطلب : ۲۷۲۱۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما