۰

ثبت‌نام در «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» آغاز شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۸
ثبت‌نام در «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» آغاز شد

آی‌تی‌من- «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» مهم‌ترین مسابقات بازی‌های ویدیویی در ایران است که امسال در 8 رشته‌ PES 19، FIFA 19، DOTA 2، کلش رویال، کوییز آو کینگز، کانتر استرایک، پسرخوانده و بازی جدی «مغزینه» برگزار خواهد شد و مهلت ثبت‌نام در آن تا 10 مردادماه تعیین شده است. 

ثبت‌نام زودهنگام تا تاریخ 31 تیرماه شامل 20 درصد تخفیف خواهد شد و پس از این تاریخ میزان تخفیف به‌صورت پلکانی کاهش می‌یابد. 

بانوان در این دوره می‌توانند در تمامی 8 رشته‌ مسابقات به ثبت‌نام بپردازند. با این وجود مسابقات بانوان در رشته‌های فوتبالی (FIFA 19 و PES 19) در صورت رسیدن به حد نصاب به صورت جداگانه برگزار می‌شود که حد نصاب تعیین شده در این رشته‌ها ۶۴ نفر است.

با تسهیلات جدید در نظر گرفته‌شده برای این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان رشته‌‎های FIFA 19 و PES 19 در استان‌های مختلف می‌توانند به جای حضور در شهر تهران در یکی از 9 شهر قم، شیراز، اصفهان، یزد، مشهد، تبریز، زاهدان، اهواز و بوشهر مسابقه دهند و در صورت راه‌یابی به مراحل پایانی برای برگزاری مراحل نهایی مسابقات به تهران مراجعه کنند. داوطلبانی که قصد دارند مراحل ابتدایی مسابقات را در یکی از 9 شهر مذکور انجام دهند هنگام ثبت‌نام باید بلیت مربوط به همان حوزه استانی را انتخاب نمایند. 

مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران از تاریخ 2 شهریور آغاز می‌شود و محل برگزاری این رقابت‌ها در سالن حجاب تهران واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب خواهد بود.

گفتنی است نفرات برتر این دوره از مسابقات به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شوند.
برای ثبت‌نام در این رقابت‌ها می‌توانید به سایت رسمی برگزاری مسابقات به آدرس Irangamecup.com مراجعه کرده و با انتخاب رشته مورد نظر خود در این دوره از مسابقات شرکت کنید.

 
کد مطلب : ۲۷۲۳۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما