۰

لیست گوشی‌های سونی که اندروید ۱۰ را دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۸
گوشی های سونی که اندروید 10 دریافت می کنند
گوشی های سونی که اندروید 10 دریافت می کنند

آی‌تی‌من- مثل سایر برندها که فقط گوشی‌های یکی دو سال اخیرشان نسخه جدید اندروید را دریافت می‌کنند، گوشی‌های سونی هم از این قضیه مستثنی نیستند و فقط گوشی‌هایی که از سال ۲۰۱۸ به بعد راهی بازار شده‌اند، مشمول دریافت به‌روز رسانی اندروید ۱۰ هستند.

بر اساس گزارش اپراتور ژاپنی DoCoMo، سری گوشی‌های اکسپریا Ace یا همان اکسپریا XZ4 کامپکت در لیست دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۰ قرار دارند. سونی در حالی این گوشی را مشمول دریافت نسخه جدید اندروید کرده که از این مدل گوشی تعداد زیادی تولید و عرضه نشده است.

در فهرست دوکومو، گوشی‌های اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 کامپکت اگرچه این دستگاه‌ها جزو محصولات پرفروش سوی هستند، وجود ندارند؛ این گوشی‌ها اواخر سال ۲۰۱۷ معرفی شدند و با نسخه اندروید ۸ اوریو به بازار عرضه شدند و سپس به‌روزرسانی نسخه اندروید ۹ پای را دریافت کردند.

از سوی دیگر گوشی‌های اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس نیز در فهرست منتشرشده دیده نمی‌شود و نسخه اندروید ۱۰ برای این گوشی‌ها نیز ارایه نشده است. البته هنوز مشخص نیست که این دو گوشی نسخه جدید سیستم عامل گوگل را دریافت می‌کنند یا خیر چرا که سونی هنوز این فهرست را تایید نکرده است.

لیست گوشی‌هایی که اندروید را دریافت می‌کنند شامل Xperia XZ2، Xperia XZ2 Premium، Xperia XZ2 Compact، Xperia XZ3، Xperia Ace، Xperia 1 و Xperia 5 است.


 
مرجع : GSMArena
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۹۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما